22/05/2024 Esports - Jordi Rodríguez
El Club Natació Palamós entrena quatre dies a la setmana a la piscina mancomunada. (Foto: Club Natació Palamós).
Després de fer-ho durant tot aquest curs al Club Esportiu Riembau, a Castell-Platja d'Aro, l'equip de competició del Club Natació Palamós torna a entrenar-se al complex Més Gavarres, de la Mancomunitat de municipis formada per Palamós, Calonge i Sant Antoni, i Vall-llobrega. Els esportistes es prepararan en aquestes instal·lacions 4 dies a la setmana, fins al final de la temporada.
El Club Natació Palamós és una entitat jove, amb només 8 anys d'història. Va néixer en un municipi on històricament no hi ha hagut una tradició de practicar la natació competitiva i on, per tant, tampoc no hi ha hagut mai una piscina orientada a aquesta activitat. L'any 2014 va néixer l'espai Més Gavarres, dotat d'una piscina coberta, i propietat de la Mancomunitat de municipis de Palamós, Calonge i Sant Antoni i Vall-llobrega. L'equipament ha estat pensat més des d'una òptica d'esport i salut, que no pas de competició esportiva. Per aquest motiu, la piscina, amb una dimensió de 24'90 metres, 6 carrers, sense blocs de salt, i sense graderies, no compleix els requeriments per acollir competicions de natació. Malgrat tot, és la millor de les opcions que té el Club Natació Palamós per poder-hi treballar, un fet, però, que no sempre ha estat fàcil. Ester Yesares, entrenadora i membre de la junta de l'entitat, parla de la mancança d'equipaments per entrenar, que els ha acompanyat sempre.
Al llarg d'aquesta temporada l'escola de natació del Club treballa a les instal·lacions del Club Esportiu Palamós, a l'aparthotel del carrer del President Macià. L'equip de competició ho ha fet fins ara al Club Esportiu Riembau, de Castell-Platja d'Aro, i ara acabarà el curs al Més Gavarres. Ester Yesares.
L'equip de competició del Club Natació Palamós està format per uns 50 nedadors i nedadores, des dels benjamins i fins a la categoria màster.
Totes les notícies:
30/04/2025 - El Palamós perd davant el Vic (0-3) i certifica el descens a la Primera Catalana
El Palamós ha perdut davant el Vic per 0 gols a 3, en un partit que s'hauria d'haver disputat el...
30/04/2025 - La Generalitat ajorna la taxa turística fins a la tardor
Finalment, demà dijous no entrarà en vigor la puja de la taxa turística. El Govern de la...
30/04/2025 - SOS Costa Brava relativitza els revessos judicials pels PDU de sòls no sostenibles
El Pla Director Urbanístic de sòls no sostenibles de la Costa Brava va ser l'aposta de la...
30/04/2025 - VOX demana més mesures contra les ocupacions d'habitatges
El grup de VOX a l'Ajuntament de Palamós vol més determinació contra les ocupacions d'habitatges...
30/04/2025 - El 12 de maig s'obriran les preinscripcions pel Casal d'Estiu
L'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Palamós ha fixat entre el 12 i el 16 de maig el període de...