10/05/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de les fires de Festa Major a l'aparcament del passeig.
Aquest estiu que ve serà l'últim en què es podrà utilitzar com a aparcament l'espai que separa el passeig del Mar i la platja Gran de Palamós, abans no comencin les obres de reforma del passeig. Per tant, la Festa Major d'aquest 2024 també serà l'última que podrà ubicar les fires en l'espai esmentat. L'Ajuntament de Palamós i l'Associació de Firaires ja treballen per trobar alternatives.
La prioritària serien unes fires de dimensions més reduïdes, de manera que es puguin situar en la part pavimentada de l'estacionament de la platja i a l'estenedor de xarxes. Una ubicació que haurà de comptar també amb el vistiplau de Ports de la Generalitat. Escoltem l'alcalde de Palamós, Lluís Puig, en declaracions, aquesta setmana, al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
L'Ajuntament de Palamós ha aprovat inicialment la primera fase de les obres del passeig del Mar. La que va del mur cap a l'interior. La de l'altra banda, que és la que afecta l'aparcament de sauló, es començarà a tramitar pròximament.
Totes les notícies:
16/09/2026 - Política El Ple aprova per unanimitat que Joan Torras sigui el nou Síndic de Greuges de Palamós
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir per unanimitat la proposta perquè Joan Torras...
16/09/2026 - Serveis Palamós treu a concurs 19 places del mercat no sedentari de fruita i verdura
L'Ajuntament de Palamós ha licitat 19 llocs de venda del mercat no sedentari de fruita i verdura,...
16/09/2026 - Serveis L'Ajuntament accepta 8 candidatures a la plaça d'interventor
L'Ajuntament de Palamós ha admès un total de 8 aspirants, 5 homes i 3 dones, al procés de...
16/09/2026 - Medi Ambient Visita guiada per conèixer el projecte Life EcoRest
La Confraria de Pescadors de Palamós organitza demà al matí una navegació guiada de descoberta...
16/09/2026 - Cultura Presentació del llibre 'El destí i la tria', de Jordi Coderch
L'exdirector de Recerca de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, Jordi Coderch, presentarà...