10/05/2024 Esports - Jordi Rodríguez
El Palamós juga demà el darrer partit de la temporada al seu estadi. (Foto: Palamós CF - Laura Heras).
El Palamós Club de Futbol pot donar demà dissabte el pas definitiu per a la permanència a la Lliga Elit. Els palamosins reben el Granollers a casa, i només els falta sumar un punt per salvar-se. Atès que tampoc està clar si al final hi haurà algun descens compensat, a l'equip entrenat per Javi Salamero li convindria sumar el màxim de punts possibles en les dues jornades que resten de competició.
De fet, com ja va passar fa dues setmanes amb la Guineueta, el Granollers també arribarà a Palamós disposat a cremar les seves últimes opcions de salvació. Els vallesans són els tercers per la cua amb 28 punts, 7 menys que un Palamós que encara recorda els 6 gols que el Granollers li va fer en el partit de la primera volta. Sigui com sigui, el tècnic del Degà, Javi Salamero, veu l'equip més que preparat per afrontar aquest esprint final de la Lliga Elit.
Tots els partits d'aquesta penúltima jornada de la Lliga Elit es jugaran el dissabte a les 4 de la tarda. Des de tres quarts de 4 podreu escoltar el Palamós-Granollers a través del programa de Ràdio Palamós 'El partit'. Com sempre amb la locució de Javi Bujer, i en aquesta ocasió amb els controls tècnics en mans de Yolanda Aguilar.
A la Segona Catalana, la Unió Esportiva Calonge, en la cinquena plaça del seu grup, visita el camp del Bellcaire, un equip de la zona mitja-baixa de la classificació. El partit, el diumenge a les 5. A la Quarta Catalana, L'Armentera-Global Palamós, el dissabte a dos quarts de 5, Camallera-Sant Antoni, a les 6, i Escola de Futbol Gironès Sàbat B-Palamós B, a dos quarts de 7.
Temps ara pel bàsquet. El sènior de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós jugarà demà, a casa, contra el Sant Gervasi. Els palamosins, amb 11 victòries, reben el segon classificat d'aquest grup, que en té 18. El matx arrencarà a les 6 de la tarda. Quan acabi, a tres quarts de 8 serà el torn del sènior de Primera Territorial, amb el Sant Hilari com a rival. Abans, a dos quarts d'una del migdia, partit entre el júnior masculí d'interterritorial i l'Argentona.
I en futbol sala, l'Star Futsal Palamós té aquest diumenge l'ultim partit de lliga, a les 3 de la tarda i contra el Malgrat, a casa. L'equip, que ja és campió de la lliga gironina de Primera Divisió d'alevins, jugarà el dia 1 de juny a Torredembarra un partit contra el campió de Lleida. D'aquí en sortirà una plaça d'ascens a la Divisió d'Honor. Pel que fa al Futbol Sala Palamós, destaquem aquests partits del cap de setmana. El dissabte a tres quarts de 10 Girona-benjamí A. A dos quarts d'1, el Tossa Atlètic contra l'infantil, i a dos quarts de 7, el benjamí B visita la pista del Sant Julià. El diumenge, a dos quarts de 12 el prebenjamí a Tordera i, a casa, el cadet contra l'Interesportiu Malgrat, a dos de 6, i els veterans davant el Quart, a les 7.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...