30/04/2024 Esports - Jordi Rodríguez
El torneig està organitzat per l'Escola de Futbol de Calonge i Sant Antoni. (Foto: Escola de Futbol de Calonge i Sant Antoni).
Demà dimecres comença a rodar la pilota de la primera Copa Calonge i Sant Antoni, organitzada per l'Escola de Futbol local. Hi participaran una vuitantena d'equips amb un miler de futbolistes d'arreu de les comarques de Girona. S'enquadraran en diferents categories que entraran en competició per dates. La primera, la dels alevins sub12 de Preferent, ho farà demà mateix a Calonge.
La competició continuarà el dissabte vinent a Sant Antoni, amb els prebenjamins del Consell Comarcal. Calonge acollirà els partits del campionat comarcal de benjamins, el dia 18 de maig, i dels alevins sub12 de Primera i Segona Divisió, el dia 25. La primera Copa Calonge i Sant Antoni es completarà els dies 1, 8 i 9 de juny amb les categories dels alevins sub11, i les de les infantils i alevines femenines, respectivament.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...