16/04/2024 Cultura - Carlos Ribas
Presentació de l'OncoMusicFest 2024 a l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. (Foto: OncoMusicFest).
El Palau Firal de Sant Antoni tornarà a ser l'escenari del festival de música solidari OncoMusicFest. Aquesta activitat benèfica arriba a la tercera edició i se celebrarà els dies 27 i 28 d'abril. Els beneficis es destinaran a la lluita contra el càncer infantil, a través de l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya i el seu projecte La Casa dels Xuklis. Hi actuaran grups com l'Orquestra Di-versiones, The Funk Power Station, The Best of, Litus 3 i Misip o The Covers Band, entre d'altres.
El tercer OncoMusicFest es va presentar ahir a l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. L'alcalde Jordi Soler va expressar l'orgull de la consolidació d'aquest festival.
La recaptació de l'OncoMusicFest 2024 anirà destinada a l'Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya, Afanoc, i el seu projecte La Casa dels Xuclis. És una llar d’acollida per a famílies amb mainada que ha de fer tractament contra aquesta malaltia, lluny de casa. Allà, l'Afanoc dona una cobertura integral i atén aquests infants perquè l’impacte emocional i els canvis de la vida quotidiana de la mainada siguin mínims. Narcís Serrats és integrant d'aquesta associació.
Enguany, l'OncoMusicFest s'ha constituit com a associació. Albert Fort, membre de l'organització i cantant de l'Orquestra Di-versiones, ha explicat que l'objectiu és crear un festival familiar i ha detallat que la programació està formada per bandes properes que creuen en el projecte.
El tercer OncoMusicFest es farà el darrer cap de setmana d'abril al Palau Firal de Sant Antoni. Començarà el dissabte 27 a les sis de la tarda. La primera actuació serà l’espectacle familiar del Mag Karlus. A partir de llavors, arrencarà la programació musical amb Litus 3 i Misip, a l’exterior del recinte. Llavors serà el torn del grup de versions bisbalenc The Best Of, que ja actuaran a l’interior del Palau Firal.
Després de l’hora de sopar el grup de pop punk Dea Infamous presentarà el seu nou disc. Arribats a aquest punt serà el moment dels plats forts de la jornada. Primer, amb The Funk Power Station, una gran banda de 13 músics empordanesos que interpreta temes de funk, soul, disco i rythm&blues. Els seguirà el DJ palafrugellenc Kharloss Selektah, que oferirà dues sessions, abans i després del concert de l’Orquesta Di-versiones, actuació que començarà al voltant de la una de la matinada. El festival es reprèn diumenge 28 d'abril al migdia. A més de tallers infantils, màgia, inflables i escola de circ, l’hora del vermut comptarà amb dues actuacions musicals més: la de la jove cantant local Ariadna Fort i la del grup de versions palamosí The Covers Band.
Les entrades ja estan a la venda a través del web www.oncomusicfest.org. El preu de l'anticipada és de 12 euros a partir de 14 anys i 6 euros pels nens, a partir de 3. L’entrada serà gratuïta per als menors de 3 anys. Les entrades comprades in situ el dissabte 27 d’abril valdran 15 euros pels adults i 9 pels nens. Qui vulgui accedir al festival només el diumenge, podrà fer-ho per 5 euros.
Totes les notícies:
02/04/2026 - L'Ajuntament posa en valor els serveis públics que es podran pagar amb la nova taxa turística
Des d'ahir dimecres està vigent l'increment de l'import de la taxa turística que grava les...
02/04/2026 - Palamós celebra aquesta tarda la inauguració del passeig del Mar
Palamós recuperarà aquesta tarda els actes que, amb motiu de l'obertura al públic de la part...
02/04/2026 - 'Primer bany de l'any', per primer cop en Divendres Sant
El diumenge passat no va ser possible per la tramuntanada, però l'Àrea de Promoció Econòmica i...
02/04/2026 - Dilluns de Pasqua amb la primera escala de creuer de l'abril
Aquest dilluns que ve està programada la segona escala de creuer d'aquesta temporada al port de...
02/04/2026 - 'Frontera', de Judith Colell, avui al Cicle Gaudi de cinema català
Aquesta vegada, el Cicle Gaudí de cinema català no arriba al Teatre La Gorga de Palamós el...