L'Ajuntament aplica un nou protocol d'atenció telefònica a l'usuari

10/04/2024 Serveis - Jordi Rodríguez


La recepció de l'Ajuntament de Palamós.

La recepció de l'Ajuntament de Palamós.

L'Ajuntament de Palamós està consolidant un nou protocol d'atenció telefònica als usuaris que truquen per fer qualsevol consulta o gestió. Això preveu que, de les 10 del matí a la 1 de la tarda, de dilluns a divendres, totes les àrees municipals disposin d'una persona que s'ocupa d'atendre les trucades que es deriven des de l'Oficina d'Atenció Ciutadana. L'OAC, d'altra banda, consolidarà aquest any les places del seu personal, i estudia descentralitzar puntualment el seu servei.

Pel que fa al protocol d'atenció telefònica, molts usuaris s'havien queixat que quan els passaven la seva trucada a l'àrea corresponent, sovint quedaven en espera fins que la comunicació rebotava de nou cap a l'OAC. Ara això ja s'ha resolt, segons ha explicat avui al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes', la regidora responsable de l'Oficina d'Atenció Ciutadana, Blanca Suquet.



Blanca Suquet, que és regidora de Junts per Catalunya, ha explicat també que l'OAC estudia l'opció de descentralitzar puntualment la seva actuació, fent-la més accessible als veïns dels barris de Palamós.



A l'OAC hi treballen actualment 6 tramitadores i 4 agutzils. L'Ajuntament de Palamós vol consolidar els llocs de treball que encara no ho estan i, en aquest sentit, convocarà, probablement després de l'estiu, diverses places d'auxiliar administratiu, en un procés que busca optimitzar el funcionament d'aquest servei.



La regidora Blanca Suquet, d'altra banda, ha donat ja per superat el debat sobre si cal o no cita prèvia obligatòria per accedir a l'OAC. La cita prèvia ha quedat definitivament com una opció que l'usuari pot triar de manera voluntària.



Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...