11/04/2024 Cultura - Carlos Ribas
L'exposició de fotos de Sant Antoni de Calonge que s'inaugurà demà a la Germandat Arturo Mundet.
La Germandat Arturo Mundet celebra la seva festa anual amb diverses activitats que començaran aquest cap de setmana i s'allargaran fins al 21 d'abril. Inclouen una exposició de fotografies antigues de Sant Antoni, la cloenda del curs de sardanes, una cantada, i un espectacle teatral. El plat fort tornarà a ser la Marxa Mundet, aquest proper diumenge, que enguany arriba a la tercera edició i que col·labora amb la Fundació Esclerosi Múltiple.
La programació de la festa anual de la Germandat arrencarà demà divendres amb la inauguració de l'exposició de fotografies del grup Sant Antoni Antic, a les 7 de la tarda al local social de l'entitat. Francesc Fàbrega és el president de la Germandat Arturo Mundet.
El dia 19 d'abril, a les 3 de la tarda, es farà la cloenda del curs de sardanes a escolars amb una xocolatada. L'endemà, dissabte 20 d'abril, hi haurà una cantada amb l'artista palafrugellenca Neus Mar, amb cremat pels assistents. Es farà a la plaça de la Llibertat, a les 7 de la tarda. I el diumenge 21 d'abril, representació de l'espectacle teatral 'Victòria', de la companyia Tequatre de Figueres. La funció començarà a les 6 de la tarda i també inclourà l'entrega de premis del tercer Concurs de Teatre Amateur. Francesc Fàbrega, president de la Germandat.
La Germandat Arturo Mundet va néixer l'any 1934 com a mútua de previsió social, en una iniciativa de l'empresari Arturo Mundet, nascut a Sant Antoni però amb una trajectòria professional que va transcórrer principalment a Mèxic. Aquest esperit filantròpic de l'entitat els va portar a organitzar una marxa solidària. Es tracta de la Marxa Mundet, que arriba enguany a la tercera edició, i que ajuda a recaptar fons per a lluitar contra l'esclerosi múltiple.
La Marxa Mundet se celebrarà aquest diumenge 14 d'abril. Té un preu de 10 euros i les inscripcions es poden fer a curses.cat/marxamundet2024. Començarà a les 10 del matí des de la plaça de la Pau i comptarà amb dos recorreguts, un de 4 quilòmetres i un altre de 10.
Entrevista a Francesc Fàbrega, president de la Germandat Arturo Mundet.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...