09/04/2024 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
Aquest projecte va guanyar el procés del pressupost participatiu 2023. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni està executant el condicionament d'una via verda en el marge dret de la Riera de Calonge. Es tracta del tram que connecta el Parc d'Activitats Econòmiques amb Torre Valentina, creant un pas segregat al trànsit de vehicles motoritzats. Ja hi ha un camí preexistent però ara l'adeqüen perquè tingui un ferm més estable, apte perquè l'utilitzin vianants i ciclistes.
També s'hi posen uns elements físics que el delimitin, i es neteja la vegetació que l'envaeix en alguns trams. El camí resultant tindrà uns 3 metres d'amplada, i es complementarà amb mobiliari urbà com ara bancs i papereres. Els treballs, que es van adjudicar per gairebé 76.000 euros, estaran enllestits a mitjans del mes de juny, tot just abans que comenci el gruix de la temporada turística d'estiu.
Aquest projecte va guanyar el procés del pressupost participatiu 2023, en què els majors de 16 anys empadronats a Calonge i Sant Antoni, i els propietaris de segones residències, poden votar una actuació concreta per incloure-la en el pressupost municipal d'inversions. La proposta de fer aquesta via verda en paral·lel a la riera de Calonge va aconseguir 380 vots en la fase final d'aquest concurs.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...