05/04/2024 Successos - Jordi Rodríguez
El ferit va ser traslladat en ambulància a l'hospital de Palamós.
Una persona va resultar ferida ahir en un accident de circulació que es va produir a l'altura de la gasolinera de Sant Joan. El ferit és el conductor d'un dels 3 vehicles que es van veure implicats en el sinistre. L'avís es va donar minuts després de les 2 de la tarda. Un vehicle que venia de la benzinera va topar amb un altre que es dirigia al vial d'incorporació a la C-31 i, aquest, va acabar impactant amb un tercer.
Dos dels vehicles tenien matrícula espanyola i l'altre, francesa. L'home que va resultar ferit conduïa un turisme Smart. Les seves lesions, segons ha explicat avui la Policia Local de Palamós, en principi eren lleus però va ser traslladat en ambulància a l'hospital de Palamós. L'accident va mobilitzar dues unitats dels Bombers de la Generaritat, dues dels Mossos d'Esquadra, una de la Policia Local, així com una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...