26/03/2024 Política - Jordi Rodríguez
El regidor de Som-hi per Palamós i Sant Joan, Miquel Casagran.
El principal grup de l'oposició municipal, Som-hi per Palamós i Sant Joan, ofereix els seus 4 vots als grups del PSC i de Junts per Catalunya, en el govern, per tirar endavant la creació de nou sòl industrial a la Pietat. Som-hi, doncs, proposa desbloquejar aquesta qüestió fent un pont al principal grup del govern, Esquerra Republicana de Catalunya, a qui acusa d'indefinició en el tema del polígon empresarial.
El grup liderat per Teresa Ferrés està per l'opció de la Pietat perquè, diu, és la que marca el planejament urbanístic municipal. Ara mateix, considera que Esquerra Republicana de Catalunya ho està frenant perquè no creu en el projecte. Per això Som-hi aposta per dividir l'equip de govern oferint el seu suport a PSC i Junts. Avui, en el programa de Ràdio Palamós 'Preguntes' el regidor de Som-hi, Miquel Casagran, ho ha verbalitzat dirigint el missatge a l'Associació Palamosina d'Empresaris i Industrials.
L'APEI aplega 12 empresaris que en el seu dia van comprar terrenys a la Pietat perquè tota l'acció urbanística encaminava el creixement industrial cap aquesta zona. Després de 4 anys de silenci municipal sobre el polígon, la nova fórmula del govern tripartit els ha permès reobrir el debat. Des d'Esquerra Republicana, la formació majoritària del govern municipal, ahir escoltàvem en aquest informatiu el regidor de Promoció Econòmica. Antoni Bachiller apostant per resoldre la situació dels empresaris, però alhora proposant també un futur de sòl industrial mancomunat amb altres municipis.
Notícies relacionades:
25/03/2024 - Serveis L'APEI demana consens polític per desencallar l'afer del polígon industrial
...
25/03/2024 - Serveis Bachiller aposta pel sòl industrial mancomunat, però vol solucions pels empresaris que van comprar terrenys a la Pietat
...
22/02/2024 - Serveis JuntsxCat diu que el govern de coalició ha estat clau per revifar l'opció del polígon de La Pietat
...
13/02/2024 - Obres i Urbanisme Som-hi diu que és el moment d'apostar pel sòl industrial
...