21/03/2024 Serveis - Jordi Rodríguez
Les oficines de l'Àrea municipal de Promoció Econòmica, al carrer de Santa Marta.
L'Ajuntament de Palamós convocarà un concurs públic per a la compra d'un local destinat a l'Àrea municipal de Promoció Econòmica. Aquest servei utilitza actualment l'espai situat al darrere de l'oficina de CaixaBank de l'avinguda de l'Onze de Setembre, per fer-hi cursos i formacions. El conveni entre l'Ajuntament i Servihabitat per a la cessió gratuïta d'aquest local, però, està arribant a la seva fí.
La plataforma immobiliària de CaixaBank ja ha anunciat que no li donarà continuïtat, de manera que l'Ajuntament de Palamós es veu obligat a trobar un local. Per això convocarà un concurs públic. En el Ple municipal d'aquesta setmana ha aprovat disposar d'una partida de 135.000 euros del romanent de tresoreria municipal, amb aquesta finalitat. Raimon Trujillo és el regidor de Serveis Econòmics de l'Ajuntament de Palamós.
Anteriorment, l'Ajuntament de Palamós ja ha fet licitacions públiques per trobar un local per a les activitats de la gent gran, o també per a la compra d'una nau industrial per a la Brigada Municipal.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...