18/03/2024 Esports - Jordi Rodríguez
Victòria del sènior femení aquest cap de setmana a la pista del Sant Gregori Vall de Llémena B. (Foto: CE Palamós).
Finalment el Palamós Club de Futbol va poder trencar ahir la ratxa de 6 partits consecutius sense guanyar a la Lliga Elit. L'equip es va imposar a l'Horta per 2 gols a 0 i, de retruc, surt de la zona de descens on feia unes quantes jornades que estava instal·lat. Els gols de Kevin i d'Ízan serveixen perquè els palamosins se situïn en l'onzena plaça amb 24 punts.
Ara el que cal és donar-hi continuïtat i que aquesta victòria sigui un impuls per continuar escalant. Javi Salamero és l'entrenador del Palamós Club de Futbol.
El proper rival del Palamós a la lliga, aquest cap de setmana vinent i abans de l'aturada de la Setmana Santa, serà el Viladecans, un rival directe en la lluita per fugir del perill del descens.
Anem ara al futbol territorial gironí. A la Segona Catalana, derrota a casa d'una Unió Esportiva Calonge que va cedir davant la Marca de l'Ham, 0 a 1. Ara els calongins, que tenen un partit pendent, són setens en la classificació. A la Quarta Catalana, el Sant Antoni es va endur els 3 punts del camp del Global Palamós per un ajustat 1 a 2. També va ser apretat el resultat del Palamós B, que va caure al camp de la Penya Bons Aires B per 3 a 2.
I ara, el bàsquet. Tercera derrota consecutiva del sènior masculí de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós. L'equip va perdre a casa contra el Salt per un clar 66 a 85. El partit va tenir un punt d'inflexió molt clar en el segon quart, quan els visitants es van endur el parcial amb un aclaparador 9 a 34. Ara, el Club Esportiu suma 8 partits guanyats i 11 de perduts, amb un enfrontament pendent amb el Parets. Per contra, el sènior femení, de la Primera Territorial, va superar a domicili el Sant Gregori per 48 a 62 i té un balanç de 3-0 en la segona fase del campionat. El júnior d'interterritorial es va desfer del Maristes Ademar per 89 a 73 i ha guanyat 15 dels 18 partits del curs. D'altra banda, derrota ajustada del júnior de primer any, 60-59 a la pista del Bisbal Bàsquet. El Sharks, el sènior masculí de Tercera Territorial, va guanyar el Palafolls per 69 a 54, i el de Primera Territorial va vèncer a domicili el Guíxols, 65 a 79. Pel que fa al Bàsquet Vedruna Palamós, derrota del júnior femení, 64-48 a Banyoles, i victòria del masculí, 62-55 al Sant Narcís. Els nois del sènior, per la seva part, van tornar amb les mans buides de Maçanet, 77 a 66.
En futbol sala, l'aleví de l'Star Futsal Palamós no va poder amb el Palafolls, de la Divisió d'Honor, en partit de la Copa Catalunya. El vigent campió de la Copa Girona va anar sempre a remolc i es va veure superat per un 2 a 4 final. Ahir diumenge, l'Star va tenir partit de lliga contra el Lloret, i el va derrotar per 5 a 2. Pel que fa al Futbol Sala Palamós, victòries del prebenjamí, 8 a 0 al Vilafant A, i de l'infantil, 4-3 a l'Interesportiu Malgrat. I derrotes del cadet a Lloret, 7 a 3, del benjamí B a Sant Julià de Ramis, 11 a 1, i dels veterans, a casa contra el Palafolls, per 1 a 2.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...