26/02/2024 Successos - Abel Espinosa
El vehicle derrapant al mig de la platja Gran de Palamós. (Foto: Palamós t'escolto).
La Policia Local de Palamós va poder localitzar i denunciar el dissabte al vespre un conductor francès que, el mateix dissabte, va ser vist conduint de forma temerària a la platja Gran de Palamós. Els fets van passar cap a dos quarts de tres de la tarda, quan un Audi SQ5 amb matrícula francesa va entrar dins la sorra de la platja Gran i va començar a derrapar i accelerar d'una manera brusca.
Testimonis dels fets van gravar un vídeo que es va viralitzar ràpidament a través de les xarxes socials, al llarg del mateix dissabte. Alertada la Policia Local, no va ser fins a quarts de nou del vespre quan van poder interceptar el vehicle infractor, quan circulava per l'avinguda de Lluís Companys. El conductor, un ciutadà francès, va ser sotmès a la prova d'alcoholèmia, donant un resultat positiu administratiu. A més la policia va poder comprovar, després d'haver fet la consulta corresponent al Servei Català de Trànsit, que el vehicle constava com a pendent de pagament de diverses multes per excés de velocitat.
Com a resultat de tot plegat, el conductyor va haver de pagar una multa de 1.600 euros, que va reduïr-se d'un 50% en fer el pagament de forma immediata.
D'altra banda, un cotxe va sortir de la via a la carretera C-31, aquest divendres passat cap a dos quarts de dotze de la nit. Es tractava d'un turisme de la marca Fiat, que va ser l'únic vehicle implicat en el sinistre. L'home que el conduïa va donar positiu en les proves d'alcohol i de drogues, i va ser traslladat a l'hospital de Palamós per ser atès de lesions que no s'han especificat. En l'accident hi van intervenir dotacions dels Bombers, dels Mossos d'Esquadra, de la Policia Local de Palamós i del Sistema d'Emergències Mèdiques.
I encara una imprudència més al volant. Aquesta va passar el dissabte, a quarts de vuit del vespre, a l'aparcament del supermercat Esclat, a l'avinguda de Catalunya. Un client d'aquest establiment es va deixar el cotxe obert i les claus al contacte i dues persones, segons els testimonis, menors d'edat, van pujar i van engegar el vehicle. No van anar gaire lluny perquè es van estavellar contra una de les tanques que donen accés i sortida a l'aparcament, i a continuació van fugir a peu. La Policia Local va fer una batuda per si els trobava, però amb resultat negatiu.
???? La Policia Local de Palamós ha localitzat, després d'una àmplia recerca, el vehicle que ahir va accedir a la platja Gran.
— Ajuntament de Palamós (@AjPalamos) February 25, 2024
El conductor, de nacionalitat francesa, ha estat denunciat per conducció temerària i alcoholèmia, amb una sanció que supera els mil euros. pic.twitter.com/afiWzwCaX6
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...