23/02/2024 Esports - Jordi Rodríguez
Els jugadors del Palamós celebren un gol en un partit d'aquesta temporada. (Foto: Laura Heras - Palamós CF).
El Palamós Club de Futbol visitarà aquest diumenge el camp del Can Vidalet, a la recerca de punts que li permetin sortir de la zona de descens de la Lliga Elit. Els palamosins ocupen ara la quarta plaça per la cua, amb 19 punts, i el Can Vidalet és novè amb tot just 3 punts més. Com sempre expliquem, la classificació està tan apretada que una victòria de més o de menys pot provocar salts importants.
El Can Vidalet-Palamós es jugarà aquest diumenge a un quart d'una del migdia. A les 12 en punt ja podreu sintonitzar el programa de Ràdio Palamós 'El partit', que comptarà amb la narració del joc en la veu de Javi Bujer, i amb la realització tècnica d'Abel Espinosa.
Passem a les categories territorials del futbol gironí, on destacarem el partit de la Segona Catalana que la Unió Esportiva Calonge jugarà demà dissabte, a partir de dos quarts de sis, al camp de l'Escola de Futbol Gironès Sabat. Els locals són un rival directe que només suma un punt menys que els calongins, que són els quarts del grup. A la Quarta Catalana, doble partit demà a la tarda als camps de la Zona Esportiva Josep Massot i Sais. A les cinc jugaran el Global Palamós i el Vilamalla, i a les 7 ho faran el Palamós B i el Bescanó B. En la mateixa categoria, el Sant Antoni rebrà el filial del l'Escala, el dissabte a les 5.
Entrem en el calendari de partits de bàsquet. El sènior de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós té partit a casa, aquest dissabte a les 6. El seu rival és la Vall d'en Bas, que només té una victòria més que els palamosins, equilibrats ara en 8 partits guanyats i 8 de perduts. El sènior de Primera Territorial, per la seva banda, té programats dos partits. El primer aquesta mateixa nit, a dos quarts de deu, i en un matx de rivalitat local contra el Vedruna Palamós. L'altre, també com a local, el jugarà demà a les 4 davant el Maçanet. Dos partits més aquest dissabte al Pavelló Municipal. A dos quarts d'una, els nois del júnior d'interterritorial contra el Calella, i a tres quarts de vuit, el sènior de Tercera Territorial, el Sharks, que s'enfrontarà al Palau Sacosta de Salt. Pel que fa al Bàsquet Vedruna Palamós, el júnior femení rebrà demà l'Escolàpies de Figueres, a un quart de quatre, i, a dos quarts de sis, el sènior masculí se les veurà amb el Torroella. A aquesta mateixa hora però el diumenge, els nois del júnior jugaran contra l'Escolàpies.
Tancarem amb la previsió de partits del Futbol Sala Palamós. El dissabte només un, amb l'infantil visitant el Lloret Esportiu a les 3. El diumenge, Vilafant-benjamí A a un quart de deu. A dos quarts de quatre, el prebenjamí visitant el Girona. I tres partits com a locals. Benjamí B-Palafolls B, a les 4, el cadet i el Blanesport, a dos quarts de sis, i els veterans i el Futsal Malgrat, a les 7.
Totes les notícies:
16/06/2026 - Medi Ambient Campanya forestal amb boscos més humits, però condicionada per la calor i el vent
Les pluges de l'hivern i la primavera passats han consolidat un canvi de tendència en relació a...
16/06/2026 - Política Ple ordinari del mes de juny a l'Ajuntament de Palamós, aquesta tarda
L'Ajuntament de Palamós farà avui dimarts, a partir de les 6 de la tarda, la sessió ordinària...
16/06/2026 - Política El PSC proclama Yolanda Aguilar candidata a l'alcaldia de Palamós
Yolanda Aguilar serà la candidata a l'alcaldia de Palamós pel Partit dels Socialistes de...
16/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament licita la compra d'un local per a usos públics
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic la compra d'un local per destinar-lo a...
16/06/2026 - Cultura L'espai Monalisi mostra les pintures de Marleen van Duyse
Fins al dia 28 de juny, l'espai d'art Monalisi, al carrer Sant Antoni 2 de Palamós, mostra...