Laura Rodríguez comença l'any amb dos podis en campionats de Catalunya

30/01/2024 Esports - Jordi Rodríguez


L'atleta palamosina Laura Rodríguez. (Foto: instagram.com/lauritaathletics).

L'atleta palamosina Laura Rodríguez. (Foto: instagram.com/lauritaathletics).

L'atleta palamosina Laura Rodríguez, ara en les files del Tenerife Cajacanarias, ha tingut un bon començament d'any, tant en les proves de camp a través com en les de ruta. Rodríguez ha firmat una doble medalla de plata en el Campionat de Catalunya de cros, i en el català de 10 quilòmetres en ruta. En el camp a través, la palamosina va fer un crono de 28'43'', a 31 segons de la guanyadora, Marta Galimany.

D'altra banda, a la prova femenina de la clàssica Moritz Sant Antoni de Mataró, amb categoria de Campionat de Catalunya de 10 quilòmetres en ruta, Laura Rodríguez va ser segona amb una marca de 34'07'', confirmant el seu bon estat de forma. La guanyadora, en aquest cas va ser la barcelonina Cristina Silva, amb un temps de 33'36''.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...