29/01/2024 Política - Jordi Rodríguez
L'aparcament de l'Abreda, a l'antic camp de futbol del Cervantes.
El grup municipal de VOX, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, reclama a l'equip de govern que activi alternatives per garantir places d'aparcament al nucli urbà del municipi. VOX argumenta que la desaparició de l'estacionament de sauló de la platja Gran obliga a buscar aquestes alternatives, i considera que la millor és apostar per fer un equipament soterrat on hi ha l'actual aparcament de l'Arbreda.
Escoltem la portaveu de VOX a l'Ajuntament de Palamós, Cristina Ruz, en declaracions al programa d'aquesta emissora 'Preguntes'.
En els pactes que han propiciat l'entrada de Junts per Catalunya al govern municipal de Palamós hi ha el compromís d'elaborar, precisament, un estudi de viabilitat de l'aparcament soterrat a l'Arbreda.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...
Notícies relacionades: