29/01/2024 Esports - Jordi Rodríguez
El sènior femení va guanyar dissabte de tres punts. (Foto CE Palamós).
El Palamós Club de Futbol va sumar un punt ahir, després d'empatar a casa amb el Rubí, 0 a 0. El partit deixa la lectura positiva d'un equip que ha passat d'encaixar 10 gols en 2 partits, a no rebren cap en els 2 últims que ha jugat. La negativa és que torna a la zona de descens amb 18 punts, per bé que empatat amb 3 equips més, Sants, Can Vidalet i Santboià.
Escoltem la valoració del partit d'ahir a l'Estadi Municipal, de part de l'entrenador dels palamosins, Javi Salamero.
El proper compromís del Palamós a la Lliga Elit serà al camp del Santboià, un rival directe en la classificació, amb els mateixos punts que el Degà.
A la Segona Catalana victòria clara de la Unió Esportiva Calonge, 3 a 0 davant el Sant Jaume d'Olot. Els calongins es mantenen en la quarta plaça del grup. A la Quarta Catalana, empats pel Global Palamós, 2 a 2 en la seva visita a La Pera, i del Palamós B, 2 a 2 a Fornells. El Sant Antoni va caure a Vilamalla per un ajustat 2 a 1.
Ara parlem de bàsquet. Segona derrota consecutiva del sènior de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós. Els jugadors que entrenen Andreu Iruela i Òscar Hita no van poder amb un Pineda que es va imposar per 70 a 62 en un partit força igualat. Ara, l'equip palamosí té un balanç de 6 partits guanyats i 8 de perduts i el seu proper rival serà el penúltim del grup, el Farners.
Per la seva banda, el sènior femení del Club Esportiu es va desfer del Blanes B per 59 a 56. Un partit una mica boig que les palamosines van iniciar amb un parcial horrible de 5 a 19, i que van acabar de capgirar amb un extraordinari 32 a 20 en el darrer període. L'equip tanca la primera fase de la competició en la quarta plaça amb 8 victòries i 6 derrotes. El sènior masculí de Primera Territorial va perdre a Torroella per 70 a 66, i el de Tercera, el Sharks, ho va fer a casa amb el Tossa, 42-76. Dels júniors, els de primer any van superar a domicili el Tordera, 52 a 66, mentre els d'interterritorial van guanyar a Pineda per 55 a 62.
Del Bàsquet Vedruna Palamós destaquem una nova victòria de les noies del júnior, que continuen imbatudes després de desfer-se del Cellera Amer per un clar 41 a 72. El sènior masculí va vèncer el Roses, 65-54, i el júnior masculí va cedir de només 1 punt a la pista del Vilablareix, 57-56.
Acabarem amb els resultats del Futbol Sala Palamós. Victòries dels veterans, 0-2 a Malgrat, del benjamí A, 10 a 0 al Girona B, i de l'infantil, 14 a 0 al Vilafant. Per contra, derrotes del cadet, 4-0 a Malgrat, del benjamí B, 9 a 4 a Vilafant, i del prebenjamí, que va cedir a casa davant el Palafolls per 1 a 9.