26/01/2024 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Una de les màquines de neteja viària de Palamós.
L'empresa Urbaser, concessionària de la recollida de residus al municipi de Palamós, traslladarà la seu logística de la neteja viària a una nau del polígon industrial de la Rutlla Alta. Es tracta d'un espai de lloguer que entrarà en servei a partir del dia 1 de febrer. Amb aquest canvi es busca optimitzar el servei, evitant desplaçaments llargs de la màquinaria per camins que no sempre estan en les millors condicions.
Cal recordar que tota la logística d'Urbaser es concentra ara en unes instal·lacions situades al sector de La Pietat, força allunyat del nucli urbà. L'objectiu és que en aquest lloc s'hi quedi la planta de transferència de residus, contemplada en el nou contracte que haurà d'entrar en vigor aquest any. Tota la part de neteja viària estarà a partir del proper 1 de febrer a la nau de la Rutlla Alta. Maria Puig, regidora de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós.
Puig, d'altra banda, ha explicat que la sortida a concurs públic del nou contracte de recollida d'escombraries i neteja viària de Palamós encara no està a punt. Falta resoldre qüestions relatives a la negociació laboral del personal, i també al projecte de l'esmentada planta de transferència de residus. El contracte vigent s'acabarà el dia 30 d'abril, de manera que caldrà fer-ne una nova pròrroga.
Totes les notícies:
18/11/2025 - L'Ajuntament ultima el Pla Local d'Habitatge per a la seva aprovació
L'Ajuntament de Palamós està preparant l'aprovació inicial del document del Pla Local...
18/11/2025 - Ple ordinari de novembre amb un ordre del dia quasi de tràmit
A les 6 d'aquesta tarda l'Ajuntament de Palamós ha convocat la sessió ordinària del Ple d'aquest...
18/11/2025 - La palamosina Laia Cruañas, Premi Girona Orgullosa com a referent de l'activisme LGTBI
Coincidint amb la darrera edició de les Festes de Sant Narcís de Girona, la palamosina Laia...
18/11/2025 - Jornada de Recerca Etnològica de la Costa Brava, demà a la Casa del Mar
La Casa del Mar de Palamós acollirà demà, a partir de les 10 del matí, la setena edició de la...
18/11/2025 - La gent gran de Calonge i Sant Antoni fa una excursió a Montserrat
L'Àrea de Gent Gran de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha organitzat aquesta setmana passada...
Notícies relacionades: