El Palamós CF aborda el segon tram de la Lliga Elit, de la mà de Javi Salamero

25/01/2024 Esports - Jordi Rodríguez


L'entrenador del Palamós CF, Javi Salamero.

L'entrenador del Palamós CF, Javi Salamero.

El Palamós Club de Futbol afronta, a partir d'aquest diumenge i amb el partit contra el Rubí, la segona volta de la Lliga Elit. El club espera que sigui molt diferent a la primera, en què la dinàmica de resultats ha estat dolenta i ha mantingut l'equip en la zona baixa de la classificació. Aquesta mala dinàmica, precisament, ha motivat el relleu a la banqueta del Degà amb la destitució d'Àlex Redondo i el retorn de Javi Salamero.

L'entrenador aragonès ja havia estat al Palamós la temporada 2018-2019. La junta presidida en aquell moment per Patxi Otamendi el va destituir quan restaven només 5 jornades per acabar la lliga. Javi Salamero està convençut que l'equip hagués pujat a la Tercera Divisió, i considera que se'l va tractar de manera injusta. Tenia un compte pendent, i per això ha posat totes les facilitats per tornar a asseure's a la banqueta del Degà. Aquest migdia hem entrevistat Javi Salamero en el programa de Ràdio Palamós 'Juguem a casa'.



En el primer partit a les ordres de Salamero, el Palamós va guanyar el Lloret i es va apuntar el primer triomf de la temporada com a local. L'equip tanca la primera volta de la Lliga Elit amb 17 punts i, per poc, fora de la zona de descens. La competició, però, està molt igualada i encadenar un parell de bons o mals resultats et pot catapultar o condemnar. Javi Salamero prioritza l'objectiu de la permanència, i no fa plantejaments més enllà del proper partit.



I la propera cita del calendari arriba aquest diumenge que ve, amb l'inici de la segona ronda del campionat. El Palamós la comença rebent el Rubí a l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...