20/01/2024 Esports - Yolanda Aguilar
L'onze inicial del Palamós CF davant el Lloret. (Foto: Palamós CF - Laura Heras)
El Palamós ha pogut fer bona la frase d'"entrenador nou, victòria segura" i tanca la primera volta al seu estadi sumant tres punts davant el Lloret. L'equip entrenat per Javi Salamero ha arribat a l'encontre amb l'obligació de sumar els tres punts per sortir de les places de descens. Els locals, tot i disposar de bones ocasions en el primer temps, no han conseguit foradar la porteria dels lloretencs. El Degà ha hagut d'esperar fins el minut setanta-dos quan Marc Lloret ha marcat l'únic gol del partit, donant la victòria als palamosins.
A la primera meitat els de Javi Salamero han sortit al terreny de joc disposats a guanyar i han protagonitzat una bona primera part, de domini altern, amb un bon plantejament dels palamosins que han disposat de fins a tres ocasions per avançar-se en el marcador, però no han pogut superar la porteria rival.
En el segon temps el Palamós ha obert més les línies i ha tingut més possessió de la pilota. Fruit d'això, Marc Lloret, després d'un refús de Masibo, ha superat la porteria visitant al minut setanta-dos, i ha pujat al marcador l'únic gol del partit.
Amb aquesta victòria el Palamós tanca la primera volta amb 17 punts. El proper compromís dels palamosins serà el proper diumenge 28 de gener al Municipal Palamós - Costa Brava a les 16:30h davant el Rubí.
FITXA TÈCNICA
Palamós CF: Marwane, S. García, Lungu, Faja, Garriga (Leonardo Feliphe), Acosta (Antequera), Lloret, Genís Chávez (Gómez), Falgueras, Ortega (Nil Arumí) i Izan Grande (Gordon).
CF Lloret: Masibo, Monchi, Fran, Marc (), Fajardo, Adri, Joel (Martí), Gabri (), Gerard (Isiaka), Massa i Bamta.
Targetes grogues: Garriga i Gordon del Palamós CF
Gol: 1-0 (min.72 Marc Lloret)
Totes les notícies:
03/07/2025 - L'Ajuntament accepta bona part de les al·legacions i aprova el projecte del Mercat
L'alcalde de Palamós, el republicà Lluís Puig, ha firmat el decret d'aprovació definitiva del...
03/07/2025 - Punt de vigilància i informació ambiental a Castell
Un estiu més, l'espai natural de Castell compta amb un punt d'informació i vigilància. És un...
03/07/2025 - El creuer Bolette enceta les escales del mes de juliol
Amb la visita inaugural del Bolette, el port de Palamós comença avui les escales de creuer del...
03/07/2025 - L'aeroport Girona-Costa Brava incrementa d'un 10% l'oferta de vols i seients
L'aeroport Girona-Costa Brava afronta la campanya d'estiu 2025 amb increments que volten el 10 per...
03/07/2025 - El Cicle Gaudí programa avui a La Gorga 'Los destellos'
Després del parèntesi de la Festa Major, el Teatre La Gorga de Palamós reprèn avui les...