19/01/2024 Esports - Jordi Rodríguez
Javi Salamero viurà el seu primer partit a la banqueta després de la seva arribada. (Foto: Palamós CF).
Nova etapa pel Palamós Club de Futbol, amb el relleu a la banqueta que s'ha formalitzat aquesta setmana. Ha marxat Àlex Redondo i ha arribat Javi Salamero, i l'equip afronta l'última jornada de la primera volta de la Lliga Elit, demà dissabte a l'Estadi Municipal i contra el Lloret. El tècnic aragonès es mostra agraït per la confiança que li ha dipositat el club, en aquesta nova etapa com a entrenador del Degà.
Malgrat la seva darrera sortida de l'entitat, aviat farà 5 anys, va ser una mica tempestuosa, Javi Salamero creu que torna al Palamós en el moment idoni.
Salamero troba ara un Palamós penúltim amb un punt més que el cuer, per bé que també és veritat que només un punt el separa de la permanència. Per contra, el Lloret arriba com a quart classificat del grup amb 23 punts, malgrat la jornada passada va tallar una ratxa de tres partits seguits guanyant, en perdre a casa davant l'Horta. L'entrenador del Palamós veu el partit de demà dissabte com una oportunitat perquè l'equip es reivindiqui després de molts resultats dolents.
Salamero té encara el dubte de Mercader, que s'està entrenant però amb moltes precaucions. El Palamós-Lloret es jugarà demà dissabte, a les 4 de la tarda, a l'Estadi Municipal. 15 minuts abans començarà el programa de Ràdio Palamós 'El partit', amb la locució en la veu de Javi Bujer i la realització tècnica de Yolanda Aguilar.
A les categories territorials gironines, la Unió Esportiva Calonge, de la Segona Catalana, viatja al camp del Quart en un partit que es jugarà demà a les 5. A la Quarta Catalana, el Palamós B visitarà el Base Llagostera el mateix dissabte a les 4. Pel diumenge quedaran els partits Verges-Sant Antoni, també a les 4, i La Punxa-Global Palamós, a dos quarts de 5.
Ara parlem de bàsquet. Després de la victòria davant el Vic, el sènior de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós jugarà aquesta jornada a la pista del segon classificat, el Sant Gervasi. El partit, demà a un quart de set. Els palamosins tenen el balanç equilibrat en 6 victòries i 6 derrotes, i volen incrementar el primer d'aquests capítols. Mentre, el sènior femení del Club Esportiu juga avui mateix a Sant Hilari, a dos quarts de nou. Demà a les 4, al Pavelló Municipal, partit entre el júnior masculí de primer any i el Farners B. Pel que fa al Bàsquet Vedruna Palamós, l'imbatut júnior femení rep el Cassanenc, el dissabte a tres quarts de quatre. A dos quarts de sis li agafaran el relleu els nois del sènior davant el Vilafant. Tancarà la jornada el júnior masculí, a les 7, amb el Fontajau com a rival.
I acabem amb el Futbol Sala Palamós, aquest cap de setmana només amb el prebenjamí en joc. L'equip participa en un torneig a Blanes i aquest diumenge té partits contra el Montcada, a dos quarts de deu, i l'Esparreguera, a les 11.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
Notícies relacionades: