La cita prèvia a l'OAC ja és només voluntària

18/01/2024 Serveis - Jordi Rodríguez


Imatge d'arxiu de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).

Imatge d'arxiu de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).

Els usuaris que vulguin una cita prèvia per ser atesos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós la poden demanar de manera voluntària. Si no és així, qualsevol persona que vagi a l'OAC serà atesa esperant el torn corresponent. El funcionament del servei ha quedat establert així, després de la polèmica que va generar en el seu moment l'obligatorietat de la cita prèvia, heretada dels anys de la pandèmia de COVID19.

Blanca Suquet, regidora de Junts per Catalunya i responsable de l'OAC, va explicar ahir al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes', que l'opció de cita prèvia és únicament a voluntat de l'usuari.



Suquet va dir també que estan preparant un protocol perquè l'atenció telefònica de l'Ajuntament als administrats sigui el més àgil i eficient possible.



Quan estava en l'oposició, Junts per Catalunya va presentar en tres ocasions mocions al Ple per reclamar que la cita prèvia a l'OAC s'apliqués només en circumstàncies de necessitats especials.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...