09/01/2024 Successos - Jordi Rodríguez
L'acusat va deixar el cos sense vida d'un home en un marge de l'Avinguda de la Manxa de l'Urbanització Mas Pere de Calonge. (Foto: Google Maps).
El fiscal demana 40 anys de presó per a l'acusat de matar un home a Calonge el setembre de l'any 2020, segrestar una dona i violar-la. L'acusa de delictes d'asssassinat agreujat, detenció il·legal, violació continuada i tinença il·lícita d'armes. El cas es jutjarà a l'Audiència de Girona amb el sistema de jurat popular.
Els fets van passar el 13 de setembre del 2020. L'acusació pública sosté que el processat va anar fins a un domicili de Platja d'Aro on s'exercia la prostitució. Sabia que no tenia diners però li va oferir 2.000 euros a una de les noies per passar la nit sencera junts a casa d'ell. La dona va exigir que els acompanyés un vigilant. Cap a la una de la matinada, atès que l'investigat havia anat fins a Platja d'Aro amb moto, l'home que havia d'escortar la dona per garantir la seva seguretat, els va traslladar fins a un habitatge, situat a Calonge i Sant Antoni. Un cop allà, i amb l'excusa d'agafar un vehicle propi, l'investigat es va armar amb una escopeta propietat del seu pare i la va ficar al maleter del cotxe, Després, els va guiar amb el cotxe cap a un camí de la urbanització Mas Pere, va aturar el vehicle i va fingir que intentava entrar a una casa. El fiscal sosté que va ser aleshores quan va treure l'escopeta i li va engegar un tret al vigilant, matant-lo. Després va agafar el cotxe on hi havia la dona i la va dur a diversos llocs apartats, on la va violar en dues ocasions. La víctima no va poder fugir fins les vuit del matí, demanant ajuda en una gasolinera. El cadàver de l'home abatut el van trobar uns caçadors també a primera hora del matí. Gairebé en paral·lel, el pare de l'acusat va anar als Mossos d'Esquadra per denunciar la desaparició d'una moto, un cotxe i una escopeta de la seva propietat, i també va explicar que el seu fill, que en aquell moment tenia 30 anys, no estava al domicili. Tot plegat va precipitar la detenció del jove, acusat del crim i de les violacions, i que ara serà jutjat.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...