19/12/2023 Política - Jordi Rodríguez
La regidora de VOX a l'Ajuntament de Palamós, Cristina Ruz.
VOX, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, demana que es revisi el conveni municipal amb Càritas Interparroquial per dotar de més recursos econòmics els programes d'ajuda social d'aquesta entitat. Per a la portaveu de VOX, Cristina Ruz, és inacceptable que Càritas no disposi del pressupost suficient per atendre la demanda de suport alimentari, o per a d'altres necessitats bàsiques que li arriba.
Ruz ha explicat avui al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes' que fa uns dies es va reunir amb la coordinadora local de Càritas, Fani Fuertes. La portaveu de VOX ha elogiat la tasca que està fent aquesta ONG però ha lamentat que des de l'Ajuntament de Palamós no se l'ajudi més.
Cristina Ruz ha anunciat que donarà a Càritas la meitat dels 633 euros que li corresponen per la seva retribució com a regidora en el Ple municipal que es farà aquesta tarda.
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...
Notícies relacionades: