CobosMika Company tanca el cicle Ona~Dance

15/12/2023 Cultura - Jordi Rodríguez


Una doble coreografia tanca avui el cicle Ona~Dance. (Foto: La Gorga).

Una doble coreografia tanca avui el cicle Ona~Dance. (Foto: La Gorga).

Avui a dos quarts de nou del vespre, un espectacle de CobosMika Company posa el punt i final a l'edició d'aquest 2023 del cicle de tardor de dansa contemporània Palamós Ona~Dance. Es tracta d'un programa doble coreografiat per Peter Mika i Jeremy Alberge, i interpretat per SEEDs Company i SEEDs Blue.

Amb un llenguatge coreogràfic atrevit, explosiu, virtuós i sensible, els ballarins traslladen el públic a l’imaginari dels coreògrafs. Combinant la dansa, la improvisació, les acrobàcies i el teatre físic els espectadors podran gaudir d’una experiència escènica completa. El preu de les entrades és de 8 euros, i la reduïda i per a estudiants de dansa de Palamós, de 4 euros. Totes elles disponibles al web lagorga.cat.
El festival Ona~Dance, que ja suma 20 edicions, haurà ofert un total de 10 espectacles per a tots els públics, des del mes d'octubre passat. Hereu del Palamós Summer Dance, aquest festival de dansa contemporània s'ha convertit en tot un clàssic dels mesos de tardor, impulsat per l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Palamós i per la companyia professional CobosMika Company.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...