07/12/2023 Esports - Jordi Rodríguez
El nedador del Club Natació Palamós, Juli Sànchez. (Foto: Club Natació Palamós).
Juli Sánchez, nedador del Club Natació Palamós, va aconseguir la sisena plaça en els 50 metres lliures del Campionat de Catalunya que es va fer aquest cap de setmana passat a Sabadell. La prova estava organitzada pel club local, a la piscina de Can Llong. Sánchez va fer un temps de 25''85, baixant d'un segon la seva marca personal.
Altres resultats recents del Club Natació Palamós han estat la quarta plaça d'Alexandra Cànovas en la competició d'alevins que es va fer el dissabte a Lloret de Mar. Cànovas va acreditar un crono de 38''90 en els 50 metres papallona, i va ser novena en els 200 estils amb una marca de 3'04''24. Finalment, la veterana Roser Castillo va guanyar les tres proves del Trofeu Vila de Gràcia en què va participar, en la categoria de més grans de 70 anys. Castillo es va endur el triomf en els 50 braça, els 50 lliures i els 100 estils.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...