10/11/2023 Esports - Jordi Rodríguez
EL Palamós buscarà diumenge la primera victòria de la temporada a casa. (Foto: Laura Heras - Palamós CF).
Amb el segon partit consecutiu a casa, el Palamós Club de Futbol afronta novament aquest diumenge el repte de guanyar el primer partit de lliga com a local. Fins ara, els palamosins només han pogut sumar 4 empats a l'Estadi Municipal i volen que els plats trencats els pagui el Sabadell B. Els vallesans arriben a Palamós com a segons classificats, i amb l'aval dels 6 punts sumats en els dos últims partits.
Al contrari que un Palamós que en els seus dos darrers enfrontaments només ha acumulat un punt. El Sabadell B ara en té 16, 6 més que els palamosins, que es mantenen en la novena plaça classificatòria. Àlex Redondo, entrenador del Palamós, diu que cal tenir perspectiva i calma.
Redondo veu el Sabadell B com una bona oportunitat de trencar la ratxa i guanyar a casa per primer cop.
El tècnic del Palamós no podrà comptar amb els lesionals Èric Massó i Kuku Kanteh, però recupera Iker Díaz. El Palamós-Sabadell B es jugarà aquest diumenge a les 12 del migdia, a l'Estadi Municipal. Com sempre, a tres quarts de dotze començarà el programa de Ràdio Palamós 'El partit', amb Javi Bujer fent la narració del joc, i amb Yolanda Aguilar en la realització tècnica.
Del calendari de partits del futbol territorial gironí per a aquest cap de setmana destacarem que, a la Segona Catalana, la Unió Esportiva Calonge viatjarà a Blanes per jugar al camp del Ca l'Aguidó, el diumenge a les 12. A la Quarta Catalana, en el grup 2, ens interessen els partits Mas Mascort-Global Palamós i Sant Antoni-Ventalló, tots dos demà a les 5 de la tarda. En el grup 4 de la mateixa categoria, el Palamós B visitarà el Sant Gregori B, el dissabte a dos quarts de set.
Ara us parlem de bàsquet. Després de dues setmanes sense jugar per problemes de disponibilitat de plantilla, el sènior de Primera Catalana del Club Esportiu Palamós torna a la competició aquest diumenge. L'equip que entrenen Andreu Iruela i Òscar Hita jugarà a la pista del Salt, a les 5 de la tarda. Els palamosins són els cuers del grup, amb una victòria i tres derrotes, per bé que, com dèiem, tenen dos partits jugats menys. Pel que fa al sènior femení, les noies van demà dissabte a la pista del Blanes, on jugaran a dos quarts de vuit. També demà, però a tres quarts de vuit, el Pavelló Municipal acollirà el partit entre els nois del sènior de Primera Territorial i el Guíxols. Pel que fa al Bàsquet Vedruna Palamós, l'imbatut júnior femení té partit a casa contra el Cellera Amer, demà a tres quarts de quatre. Després, 2 partits més. A dos quarts de sis el sènior masculí davant el Maçanet, i a les 7 els nois del júnior amb el Vilablareix com a rival.
El Futbol Sala Palamós, d'altra banda, té els següents partits aquest cap de setmana. Demà dissabte, a un quart de dues, el cadet visita el Malgrat B. El diumenge, a les 12 i a dos quarts de sis, dos partits de Copa Girona amb el Vidreres i l'infantil, per una banda, i el benjamí B i el Lloret, de l'altra. Pel que fa a la lliga, a les 3 i a les 4, respectivament, el prebenjamí i el benjamí A jugaran contra el Tordera Parc. A les 7, els veterans tancaran la jornada jugant contra el Quart. L'equip aleví de l'Star Futsal Palamós tancarà la fase regular de la Copa Girona a la pista del Tordera, ja classificat per a les semifinals.
D'altra banda, l'equip infantil-júnior del Club Natació Palamós competeix demà al matí a Olot en el 29è Trofeu Raúl Ramos amb 9 nedadors convocats. A la tarda, l'equip aleví nedarà a Lloret de Mar, dins la segona jornada de la lliga d'aquesta categoria, amb 5 nedadors.
Tancarem recordant que Palamós serà demà l'escenari de la segona jornada del Circuit comarcal de cros, organitzada pel Consell Comarcal del Baix Empordà. Començaran a les 8 del matí i correran per la zona del càmping Benelux.
Totes les notícies:
02/07/2025 - Comença el Casal d'estiu municipal, amb més places per cobrir tota la demanda
El Casal municipal d'estiu de l'Ajuntament de Palamós 2025 ja està en marxa. S'han cobert un...
02/07/2025 - Ciutat Educadora impulsa la capacitació digital d'infants i joves
El servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós engega aquest mes de juliol els tallers...
02/07/2025 - Un juny tòrrid ha deixat una màxima de 33'4 graus a Palamós
El mes de juny que acabem de deixar enrere ha estat excepcionalment calorós. El que més dels...
02/07/2025 - CCOO demana actualitzar la prevenció de riscos laborals per la calor
En el context de l'onada de calor que estem vivint aquests últims dies, el sindicat Comissions...
02/07/2025 - El lloguer turístic s'ha de registrar amb un codi d'identificació
Ahir va entrar en vigor l'anomenada Finestreta Única Digital d'Arrendaments, un decret impulsat...