31/10/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
Una de les activitats programades és un taller de maquillatge de terror. (Foto: freepik.es).
Calonge i Sant Antoni celebrarà avui la vigília de Tots Sants amb una sèrie d'actes que barregen les tradicions pròpies i també les importades. Una celebració que recollirà, doncs, elements de la castanyada amb d'altres propis de la festa de Halloween. Tot plegat començarà a dos quarts de sis de la tarda a la plaça Major de Calonge, amb castanyes i xocolatada per a tothom.
En aquest mateix lloc hi haurà un taller de maquillatge de terror, mentre que en el recinte del castell de Calonge s'ha muntat un túnel del terror. Amb una versió doble. La infantil, que obrirà les portes a les 6 de la tarda, i la dels adults que ho farà a partir de les 7, en aquest cas pagant una entrada de 2 euros. Més tard, a les 8 del vespre, la plaça Major calongina serà l'escenari d'una coreografia participativa basada en el mític videoclip de Michael Jackson 'Thriller'.
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...