25/10/2023 Obres i Urbanisme - Carlos Ribas
Les obres de l'Arbreda afectaran la circulació al carrer de Jacint Verdaguer fins divendres. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Des d'avui i fins divendres, el tram del carrer de Jacint Verdaguer, entre Cervantes i Josep Casanovas, estarà tancat a la circulació amb motiu de les obres de millora del parc de l'Arbreda. La restricció al trànsit serà efectiva de les 9.15h a les 18h. La reforma d'aquest sector va ser la proposta més votada en un dels processos de participació ciutadana vinculats al pressupost municipal de l'Ajuntament de Palamós.
Les obres de l'Arbreda van començar el mes de juny, amb un termini de 4 mesos per estar acabades, tenint en compte que a l'agost es van aturar en compliment de l'ordenança municipal corresponent. En el darrer Ple, l'alcalde Lluís Puig, va explicar l'estat de les obres de l'Arbreda.
El pressupost de la reforma de l'Arbreda té un cost de 169.362 euros.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...