20/10/2023 Successos - Jordi Rodríguez
Efectes del temporal al passeig de Sant Antoni.
El temporal marítim de les últimes hores ha impactat de ple en les platges de la badia de Palamós. La força de l'onatge, especialment durant aquesta nit passada, ha desencaixat algunes de les passeres de la platja Gran, una part de les quals han acabat surant a l'aigua del racó del moll pesquer. A la zona de platja que limita els municipis de Palamós i de Calonge i Sant Antoni, les onades s'han endut una bona quantitat de sorra.
Els efectes del temporal han estat més contundents al nucli de Sant Antoni. En les zones on ja no queda platja, les onades han saltat al damunt del passeig marítim i en alguns punts han arribat a les façanes de la primera línia d'edificis. La Policia Local ha tallat el trànsit en diversos llocs d'aquesta via, especialment en el tram entre els carrers de la Gambina i de Girona, on l'acumulació de sorra al passeig és important. L'afectació també ha estat considerable a la platja d'Es Monestrí, on les onades s'han endut molta sorra, creant un desnivell entre la plataforma del passeig i la platja. La flota pesquera de Palamós no ha sortit avui a feinejar.
Protecció Civil de la Generalitat, per la seva banda, ha desactivat avui les alertes per pluja i fort onatge, però manté la del VENTCAT per ventades fortes. Les autoritats fan una crida a evitar acostar-se a les zones on trenquin fort les onades per evitar caure i ser arrossegats.
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...
Notícies relacionades: