13/10/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
El Concurs de Joves Intèrprets de Dansa Contemporània s’iniciarà a les 18 h i l’entrada serà gratuïta.
Aquest cap de setmana continua el programa del festival de dansa contemporània de Palamós, l'Ona~Dance. El diumenge, a partir de les 6 de la tarda, el Teatre La Gorga donarà acollida a la novena edició del Concurs de Joves Intèrprets de Dansa Contemporània. Es tracta d'un aparador per donar suport a joves talents de la dansa, tant en l'apartat interpretatiu com en el creatiu.
El concurs també promou la dansa per apropar-la al públic en general, sobretot la produïda en el mateix territori. Núria Botellé, regidora de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, parla d'aquesta edició de l'Ona~Dance, que s'allargarà fins al desembre.
Després del Concurs de Joves Intèrprets, el festival Ona~Dance continuarà el divendres que ve amb la companyia Puntos de Partida, que presentarà la seva proposta per a públic adult 'L280: La balada del Cuerpx'. Aquest muntatge és el fruit de les residències fetes al Teatre La Gorga.
Totes les notícies:
01/10/2026 - Societat Palamós i Sant Joan acull una jornada de debat sobre les bones pràctiques i el futur de la pesca
El sector de la pesca es reuneix avui a Palamós i Sant Joan per compartir coneixements,...
01/10/2026 - Societat Els sindicalistes de la Policia Local denuncien incomunicació amb l'Ajuntament
Els representants sindicals de la Policia Local de Palamós i Sant Joan es malfien de l'oferta de...
01/10/2026 - Medi Ambient Implantació progressiva de la recollida de residus porta a porta comercial
En el calendari de posada en servei del nou contracte de recollida de residus i neteja viària de...
01/10/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes d'octubre
La temporada de creuers al port de Palamós entra ja en el seu últim trimestre. Resten un total de...
01/10/2026 - Societat SSIBE celebra avui la 13a Jornada de Recerca
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, que gestiona l'hospital comarcal de Palamós i 4...