11/10/2023 Cultura - Carlos Ribas
Santi Ruano, del Bar La Parrilla, organitzadors de l'Ockutrefest juntament amb la Colla de Les Folloneres.
Palamós ja fa tres anys que té el seu particular 'Octoberfest', les festes populars que es fan a Alemanya a la tardor. L'Associació 'Les Folloneres' amb la col·laboració del bar La Parrilla organitza l'Ockutrefest, una trobada a la plaça Catalunya on no poden faltar la cervesa i les tradicionals salsitxes de Frankfurt i que, sobretot, té la música en directe de grups locals com a gran protagonista. La tercera edició de la festa tornarà a comptar amb les bandes Litus al Cub, Aquells Tres, i Diamond Stick. L'horari és des de les sis de la tarda fins a dos quarts d'onze de la nit.
Santi Ruano, propietari del Bar La Parrilla, explica com es va gestar aquesta iniciativa.
L'activitat d'aquesta tarda també serveix per dinamitzar la Plaça de Catalunya i el seu entorn. I serà una de les últimes activitats que es veuen beneficiades pel tancament al trànsit dels carrers d'Orient i d'Alba als laterals de la plaça.
Ja està tot a punt perquè engegi la tercera edició de l'Ockutrefest. El Bar La Parrilla tindrà unes 400 salsitxes de Frankurt, bratswurt i, fins i tot, una opció vegana. Per remullar-ho, cervesa amb o sense alcohol i per maridar-ho, música en directe. A quarts de set de la tarda comencen els veterans Litus al Cub, que enguany celebren el seu quinzè aniversari. Seguidament Aquells Tres, i tancaran la festa els Diamond Stick.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...