Torna el Cicle Gaudí de cinema amb '20.000 especies de abejas'

28/09/2023 Cultura - Jordi Rodríguez


Sofía Otero és la protagonista de la pel·lícula

Sofía Otero és la protagonista de la pel·lícula "20.000 especies de abejas". (Foto: Cicle Gaudi de Cinema en Català).

Després de la pausa del juliol i l'agost, avui torna al Teatre La Gorga la projecció mensual del Cicle Gaudí de Cinema Català. La pel·lícula que es veurà a partir de les 8 del vespre és '20.000 especies de abejas', una coproducció basco-catalana escrita i dirigida per Estíbaliz Urresola Solaguren. El film va celebrar la seva estrena oficial el febrer d'aquest any a la Berlinale, on competia dins la selecció oficial per l'Os d'or. La versió que es veurà avui a Palamós és l'original en castellà i eusquera, amb aquesta llengua subtitulada en català.

'20.000 especies de abejas' narra la història de la Coco, una nena de 8 anys que no encaixa amb les expectatives dels demès, i que no entén per què. Al seu voltant tots insisteixen a anomenar-lo Aitor, però ella no es reconeix en aquest nom ni en la mirada dels altres. L'Ane, la mare de la Coco, bolcada en una crisi professional i sentimental, aprofitarà les vacances per viatjar amb els seus tres fills a la casa materna, estretament arrelada al cultiu d'abelles i a la producció de mel. Al poble, l'Ane intentarà ocultar la seva situació davant de tothom per desconnectar i descansar. La Coco, en canvi, veurà les vacances com una oportunitat per mostrar-se com la nena que és. La pel·lícula està protagonitzada per les actrius Sofía Otero, Patricia López Arnaiz i Ane Gabarain. '20.000 especies de abejas' es projecta a La Gorga a partir de les 8 d'aquest vespre. L'entrada val 4'5 euros, 3 la reduïda. Les localitats es poden comprar al web lagorga.cat.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...