20/09/2023 Política - Jordi Rodríguez
La regidora del PSC a l'Ajuntament de Palamós, Raquel Gallego.
El grup del Partit dels Socialistes de Catalunya, en el govern municipal de Palamós, no es posicionarà sobre l'afer de la multa del cotxe de la Policia Local, fins que no disposi de tota la informació. Amb això vol dir explicacions públiques de l'alcalde, el republicà Lluís Puig, a més de les decisions judicials en el procés que hi ha en curs. La portaveu del grup, Raquel Gallego, ha dit a Ràdio Palamós que quan tot estigui damunt la taula reclamaran les responsabilitats que calgui.
L'Ajuntament de Palamós va expedientar i sancionar un delegat sindical de la Policia Local, per haver dit que no s'havia fet tot el possible per esbrinar qui anava a bord del cotxe quan el van denunciar, fet que va multiplicar l'import de la multa. L'agent ho ha recorregut als tribunals i ha demanat que la fotografia del radar policial, que permet identificar aquests ocupants, es pugui veure sense pixelar. Aquest element provatori ja està en mans de les parts personades en el procés. Raquel Gallego, portaveu del PSC, diu que cal esperar a veure'n el contingut i a les explicacions que pugui donar l'alcalde, de qui es diu que anava d'acompanyant en el cotxe.
De moment, però, els socialistes no es pronuncien sobre si tot aquest afer pot posar en qüestió el seu pacte de govern municipal amb Esquerra Republicana de Catalunya. Raquel Gallego dona un vot de confiança a l'alcalde, que insisteix que no recorda si aquell dia viatjava o no en el vehicle policial que va ser multat.
El PSC insisteix que, un cop disposi de tota la informació, determinarà quines responsabilitats polítiques cal reclamar, si és el cas.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...
Notícies relacionades:
20/09/2023 - Política L'oposició demana dimissions i un Ple extraordinari per l'afer de la multa
...
13/09/2023 - Política JuntsxCat vol que s'aclareixi el cas de la multa i el PP demana responsabilitats polítiques
...
12/09/2023 - Política Som-hi demana explicacions a l'alcalde sobre l'afer de la multa
...
08/09/2023 - Societat CSIF assegura que ja es pot identificar els ocupants del vehicle policial multat
...