15/09/2023 Cultura - Carlos Ribas
Avui es posa en marxa la qurta edició del Diverland de l'Orquestra Di-versiones. (Foto: Festival Diverland).
Avui comença un cap de setmana molt especial i ple de nostàlgia al Càmping Internacional de Calonge. Engega la quarta edició del Diverland, el festival ambientat en els anys 80 i 90 del segle passat i que, fins el diumenge que ve, proposa un viatge al passat amb música, tallers, comparses, sessions d'aeròbic, i moltes sorpreses més. L'organitzen l'Orquestra Di-versiones, U98 Music i el Grup Sènia, propietari de l'Internacional i també del Càmping Cala Gogó, on els participants podran allotjar-se. El Diverland 4 obre portes avui amb Litus al Cub, el Pregó de benvinguda, i el Frikibingo.
Xandalls amb combinacions de colors estrafolàries, 'hombreres', pantalons curts i mitjons, pentinats enlaire amb tupè, laca al cabell i algun que altre bigoti. Aquest univers estètic se'l trobaran els visitants del festival Diverland. Com si una màquina del temps els transportés més de 40 anys enrere. Una experiència que, tot i oferir un munt de concerts, va més enllà de la música. Va adreçada sobretot a aquells que van viure la infantesa durant les dècades dels 80 i 90, per convidar-los a un viatge nostàlgic a aquells meravellosos estius en què l'única preocupació era no fer res, només passar-ho bé. Però també als seus fills. En definitiva, un festival familiar. Albert Fort, cantant de l'Orquestra Di-versiones i organitzador del festival.
Diverland programa una àmplia oferta musical. Els encarregats d'inaugurar el festival avuidivendres són els palamosins Litus al Cub. Després hi haurà el Pregó de Benvinguda i el Frikibingo. Dissabte hi ha les actuacions de Big Mouthers, Joan Colomo i la Radiofórmula, la Txaranga Bufatramuntana, i l'Orquestra Di-versiones. Pel diumenge, el disco espectacle familiar amb Siamiss DJ i el concert de Pelukas. A banda de música, el Diverland comptarà amb tallers infantils, jocs, sessions d'aeròbic i breakdance, food trucks i moltes experiències divertides, per completar un cap de setmana d'autèntic retorn al passat.
Totes les notícies:
05/05/2025 - Un fort aiguat nega carrers a les zones més baixes de Palamós
Una tempesta de pluja i aparell elèctric que ha caigut sobre Palamós a primera hora d'aquesta...
05/05/2025 - Els empresaris celebren que la Generalitat s'obri al diàleg per la taxa turística
La Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava centre es felicita que la...
05/05/2025 - SOS Costa Brava diu que l'activitat dels creuers ha de tenir topalls
L'entitat SOS Costa Brava sent preocupació per l'increment sostingut de l'activitat dels creuers...
05/05/2025 - Les arrels dels arbres, l'enemic de les voreres
La Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós té declarada la guerra als desperfectes que...
05/05/2025 - Nova oficina virtual tributària del Consell Comarcal
El Consell Comarcal del Baix Empordà ja té plenament operativa la seva nova oficina virtual...
Notícies relacionades: