12/09/2023 Esports - Jordi Rodríguez
L'onze inicial del Palamós en el darrer partit de pretemporada disputat diumenge enfront el Bescanó. (Foto: Palamós CF).
El Palamós Club de Futbol ha acomiadat la pretemporada amb dues victòries en els dos darrers partits amistosos de preparació. Els jugadors que entrena Àlex Redondo van jugar el dissabte a l'Estadi Municipal davant el Can Gibert, de la Primera Catalana, i es van imposar per un ajustat 2 a 1. El mateix resultat favorable que van obtenir el diumenge, en aquest cas en la visita que li van fer al Bescanó.
D'aquesta manera, el Palamós ha jugat 11 partits de pretemporada, amb un balanç de 6 victòries, 3 empats i 2 derrotes. L'equip ha guanyat l'Atlètic Bisbalenc i el Bescanó per 1 a 2, el Can Gibert per 2 a 1, Palafrugell, 0 a 3, Peralada, 2 a 0, i Quart, 1 a 6. Ha empatat a un gol els partits contra l’Al-Arabi qatarià i el Vilassar de Mar, i a dos gols al camp del Tossa. Finalment ha perdut dos partits més, 3 a 2 al camp del Calonge, i 2-1 a Riudarenes, davant el Girona B. El Palamós Club de Futbol dona per tancada la fase de preparació i s'encara ja al debut en la competició oficial. Això serà el diumenge que ve, 17 de setembre, al camp del Rubí i en la primera jornada de la Lliga Elit.
Totes les notícies:
02/07/2025 - Comença el Casal d'estiu municipal, amb més places per cobrir tota la demanda
El Casal municipal d'estiu de l'Ajuntament de Palamós 2025 ja està en marxa. S'han cobert un...
02/07/2025 - Ciutat Educadora impulsa la capacitació digital d'infants i joves
El servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós engega aquest mes de juliol els tallers...
02/07/2025 - Un juny tòrrid ha deixat una màxima de 33'4 graus a Palamós
El mes de juny que acabem de deixar enrere ha estat excepcionalment calorós. El que més dels...
02/07/2025 - CCOO demana actualitzar la prevenció de riscos laborals per la calor
En el context de l'onada de calor que estem vivint aquests últims dies, el sindicat Comissions...
02/07/2025 - El lloguer turístic s'ha de registrar amb un codi d'identificació
Ahir va entrar en vigor l'anomenada Finestreta Única Digital d'Arrendaments, un decret impulsat...
Notícies relacionades: