30/08/2023 Societat - Jordi Rodríguez
Espai Jove a les Galeries Carme. (Foto: Punt Jove Palamós).
El Punt Jove de Palamós està preparant una activitat nova que posarà en marxa aquesta tardor vinent. Parlem d'un taller d'entrenament de les habilitats socials, que s'adreça a joves d'entre 16 i 30 anys i que es farà en 5 sessions, que començaran al setembre i que s'allargaran fins al novembre, quan es farà la darrera. L'objectiu és treballar l'autoconeixement personal i el repte de posar-se límits a un mateix, a partir de l'anàlisi de les capacitats pròpies.
Aquesta proposta nova va de la mà de l'Anna Segura, treballadora en pràctiques al Punt Jove de Palamós, on hi ha arribat després de l'experiència d'haver estat usuària del servei. Ella mateixa ha explicat a aquesta emissora com va sorgir la idea del taller.
El taller per entrenar les habilitats socials s'adreça a aquesta franja d'edat entre els 16 i els 30 anys, en què el Punt Jove no hi dedica tantes activitats com a la de la preadolescència. Anna Segura explica com seran les sessions de treball.
El nou taller del Punt Jove de Palamós es farà els dies 14 i 28 de setembre, continuarà el 10 i el 26 d'octubre, i farà la darrera sessió el 9 de novembre. Us hi podeu apuntar contactant amb el correu electrònic anna.segura@palamos.cat o trucant al 629802871.
Totes les notícies:
23/06/2026 - Cultura El pregó de l'Associació d'Afectades de Fibromiàlgia obre avui la Festa Major de Palamós
La Festa Major de Palamós 2026 es posarà en marxa oficialment a partir de les 8 d'aquest vespre,...
23/06/2026 - Política L'Ajuntament haurà de revisar el tancament del pressupost de l'any passat
La Intervenció de l'Ajuntament de Palamós ha detectat errors materials en el tancament del...
23/06/2026 - Política La CUP demana rebaixar les ràtios a l'aula en comptes de suprimir una línia educativa d'I3
Ahir dilluns va començar el període de matriculació pels cicles d'infantil, primària i...
23/06/2026 - Societat Els metges alerten dels riscos de les temperatures altes
Les temperatures altes que estem tenint en aquests primers dies de l'estiu, i en particular les...
23/06/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni recomana concentrar el llançament de petards en dos llocs
El front marítim de Calonge i Sant Antoni s'ha convertit des de fa molts anys en un lloc de...