12/07/2023 Esports - Jordi Rodríguez
L'estadi municipal Palamós Costa Brava.
La Federació Catalana de Futbol ja ha fet públic el calendari per a la primera temporada de la Lliga Elit, la categoria pont entre la Primera Catalana i la Tercera Federació. El Palamós Club de Futbol hi debutarà visitant el camp del Rubí, el diumenge 17 de setembre a les 12 del migdia. El Degà jugarà el primer partit a casa el diumenge següent, rebent la visita del Santboià.
Els palamosins completaran les 5 primeres jornades del calendari jugant, per aquest ordre, al camp del Vic, a casa contra el Can Vidalet, i visitant l'Atlètic Lleida. El Palamós tancarà el campionat el dissabte 18 de maig, al camp del Lloret.
Cal recordar que els dos primers classificats d'aquest grup de 16 equips pujaran directament a la Tercera Federació. Hi ha, però, una tercera plaça d'ascens que es decidirà en un 'play-off'. El jugaran els equips classificats del lloc 3 al 6, en unes semifinals a doble partit i una final. Per la part baixa, d'altra banda, els 4 darrers perdran la categoria i consumaran el descens a la Primera Catalana.
Totes les notícies:
23/12/2025 - Junts per Catalunya valora positivament la redacció del projecte de la nova comissaria
Un any després d'abandonar el govern, Junts per Catalunya ha tornat a ser protagonista de la...
23/12/2025 - Comencen a canviar la gespa sintètica del camp de futbol 7
L'Ajuntament de Palamós ha començat a canviar la gespa sintètica del camp de futbol 7....
23/12/2025 - Els Showboys fan 20 anys de Pastorets i s'acomiaden
Ja queda poquet per un dels clàssics dels escenaris per aquestes dates de Nadal. El 28, 29 i 30 de...
23/12/2025 - Vall-llobrega s'aferra a la Moreneta
Les festes nadalenques són dates assenyalades i de desitjos de prosperitat. Amb aquest esperit la...
23/12/2025 - Les delegacions de Càritas del Baix Empordà necessiten voluntariat
Les delegacions de Càritas del Baix Empordà necessiten voluntariat. L'objectiu d'aquestes...