25/06/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
El Club de Fans dels 60s, 70s i 80s, organitza avui a partir de les 20:30 una nova edició de la Festa Blanca.
Avui diumenge, la Festa Major de Palamós us proposa un programa molt variat. Comença a les 10 del matí amb el Torneig Social que organitza el Club de Golf i Pitch&Putt Palamós, a les instal·lacions del Mas Tapiolas, a Santa Cristina d'Aro, amb la inscripció a 12 euros. Més tard, a les 12 del migdia, visita guiada gratuïta al castell de Sant Esteve de Mar. A la tarda, de 6 a 9 i al passeig del Mar, espai lúdic per a nadons i infants de 0 a 12 anys, amb Activijocs.
A dos quarts de vuit, al mateix passseig, Cobosmika Company oferirà un espectacle de danses d'arrel, combinant tradició i contemporaneïtat en una activitat que organitza l'Agrupació Sardanista Costa Brava. I ja que parlem de clàssics, a les 8 del vespre hi haurà ballada de sardanes amb la cobla La Flama de Farners. La tècnica municipal de Cultura, Sandra Mateu, parla de la diversitat d'escenaris d'aquesta Festa Major 2023.
D'altra banda, l'Associació Club de Fans dels 60's, 70's i 80's contribueix a aquesta Festa Major de Palamós amb un sopar popular i un ball, l'anomenada Festa Blanca, que organitza per sisena vegada i que estarà amenitzada pel Duet Aria. A dos quarts de nou i a la plaça del Suro. I d'aquí al parc del Convent dels Agustins. A les 11 de la nit, els millors funky i soul en el concert de Miss Thunder&The Souldelics, amb la veu de Núria Mancebo. I al recinte 'David Costa' de les Barraques de la platja Gran, última nit d'activitat amb les actuacions de The Covers i The Missip Band. Recordeu també que, com cada dia, estaran obertes les fires i atraccions de la platja Gran.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...