16/06/2023 Política - Jordi Rodríguez
La candidatura de Som-hi x Palamós i Sant Joan, amb la seva alcaldable, Teresa Ferrés, en primer terme. (Foto: Som-hi x Palamós i Sant Joan).
La segona força més votada en les eleccions municipals del 28 de maig, Som-hi per Palamós i Sant Joan, esgota les darreres opcions per articular una fórmula de govern alternativa a la que ja han pactat ERC i el PSC. En les últimes hores, la formació liderada per Teresa Ferrés s'ha adreçat, precisament, als socialistes, i també a Junts per Catalunya, per mirar-los de convèncer de construir un acord tripartit que sumaria 10 regidors i, per tant, una còmoda majoria absoluta.
Som-hi per Palamós i Sant Joan, que va aconseguir 4 regidors en aquestes passades eleccions municipals, s'ha marcat des del primer moment l'objectiu de ser alternativa de govern al republicà Lluís Puig. Les negociacions no han donat el fruit esperat, i aquestes ofertes d'última hora són un darrer intent per revertir la situació. Escoltem Teresa Ferrés, en declaracions a Ràdio Palamós.
L'element diferencial del l'oferta que fa ara Som-hi és l'aposta per una alcaldia compartida.Teresa Ferrés-
Inicialment, compartint alcaldia amb la força més votada dels seus hipotètics socis, en aquest cas el PSC, però explorant també com hi podria encaixar Junts. En una nota que ha fet pública aquest mateix matí, Som-hi per Palamós i Sant Joan assegura que si s'acaba confirmant el govern en minoria entre ERC i el PSC, el grup liderat per Ferrés exercirà la seva responsabilitat des de l'oposició, lamentant, diu, el tacticisme polític dels partits tradicionals per impedir un nou govern al munici, sòlid, i amb capacitat de gestió.
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...