Bitàcola Bike i participació del FS Palamós al Torneig de Vic

16/06/2023 Esports - Jordi Rodríguez


Imatge d'arxiu del Bitàcola Biek organitzat pel Club Alpí Palamós. (Foto: Club Alpí Palamós).

Imatge d'arxiu del Bitàcola Biek organitzat pel Club Alpí Palamós. (Foto: Club Alpí Palamós).

Demà dissabte es fa una nova edició, ja la sisena, de la Bitàcola Bike, el 'roadbook' que organitza el Club Alpí Palamós. És una cursa en bicicleta tot terreny que combina orientació i tècnica, seguint una ruta preparada per l’organització. Consta de dues modalitats, Una cursa curta de 20 quilòmetres i 600 metres de desnivell, i una llarga, amb 40 quilòmetres d’itinerari i un desnivell acumulat de 1.200 metres.

Aquest 'roadbook' començarà a les vuit del matí a la pineda d'en Gori, que és el punt de sortida i d'arribada. El preu de la inscripció és de 10 euros pel públic en general, i de 5 pels socis del Club Alpí Palamós. Les inscripcions anticipades estan disponibles al web inscripcions.cat/bitacolabike2023. L'organització no garanteix poder fer la inscripció el mateix dia de la prova.

D'altra banda, tots els equips del Futbol Sala Palamós, des del prebenjamí fins a l'infantil, han estat convidats a participar aquest dissabte en el primer Torneig Futsal Ciutat de Vic. Es tracta d'un quadrangular en què també hi haurà dos equips convidats més, el Ciutat de Granollers i l'Associació Esportiva Les Corts, a més de l'equip local. La competició s'allargarà de les 9 del matí a les 9 de la nit.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...