12/06/2023 Esports - Jordi Rodríguez
L'atleta palamosina, Blanca Batlle, en una imatge d'arxiu. (Foto: AA Palamós).
La palamosina Blanca Batlle s'ha penjat la medalla de bronze per equips en el Campionat del Món de curses de muntanya que s'ha fet a Innsbruck, als alps austríacs. Batlle, corredora de l'Associació Atlètica Palamós, va pujar al podi amb l'equip espanyol sub20 de trail running, després d'aconseguir la 19 posició en la cursa, amb un temps de 36'56''.
Blanca Batlle va compartir equip amb Inés Herault, atleta sub18 que acabaria en la segona plaça firmant la plata individual, Nadia Soto, sisena, i Laura Ordiales, vintena. La cursa la va guanyar la britànica Rebecca Flaherty, que va donar al seu país el títol per equips.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...
Notícies relacionades: