12/06/2023 Serveis - Jordi Rodríguez
Dissabte es van vendre més de 20.000 tiquets i més de 200 quilos de gamba. (Foto: Ajuntament de Palamós).
La vuitena Fira de la Gamba, que es va fer aquest dissabte al port pesquer de Palamós, va complir les expectatives de creixement i va superar els 20.000 tiquets venuts, davant els 18.000 de l'edició passada. Amb aquests tiquets, el públic va poder gaudir de l'oferta gastronòmica de la fira, amb degustacions de gamba de Palamós a la planxa i de plats elaborats també amb aquest producte tan preuat.
Així, es van tastar arrossos, croquetes o el capuccino de gamba, entre altres creacions, així com gelats basats en aquest crustaci. Els assistents van tenir l'oportunitat de degustar gelat de gamba vermella, i també gelat d'arròs amb gambes. Durant tota la jornada de la Fira es van servir més de 200 quilos de gamba de Palamós. Una oferta que combinava tradició i innovació i que suposa un graó més en l'estratègia de promoció del producte. Sílvia Romero, cap de l'Àrea de Promoció i Turisme de l'Ajuntament de Palamós.
El programa de la vuitena Fira de la Gamba també va incloure visites guiades a les barques d’arrossegament i a la subhasta del peix, així com música en viu. Es va lliurar el guardó d'Ambaixador de la Gamba de Palamós al xef Toni Izquierdo, i els certificats a les empreses que se sumen a la Marca de Garantia. En aquest cas es tracta dels restaurants Amicita, de Madrid, i, de Palamós, l'Altamar i el restaurant del Càmping Palamós. A banda també es van fer dues taules rodones. La primera per donar a conèixer la tasca que fa la Marca de Garantia Gamba de Palamós, i la segona per presentar el projecte 'Pescaturisme'. La Fira de la Gamba de Palamós ha estat organitzada per l'Ajuntament i la Confraria de Pescadors.
Totes les notícies:
15/05/2025 - Territori presenta el Pla director del port de Palamós i preveu aprovar-lo d'aquí a 10 mesos
El Departament de Territori de la Generalitat ja té dibuixades les línies mestres del futur Pla...
15/05/2025 - Bachiller diu que l'augment de policies que demana l'oposició és inviable
Com ja us vam explicar ahir, el Ple extraordinari de l'Ajuntament de Palamós va aprovar instar el...
15/05/2025 - El govern i Som-hi pacten modificar el POUM a l'Arbreda
El govern municipal de Palamós s'obre a impulsar una modificació del Pla d'Ordenació Urbana...
15/05/2025 - Jornada 'Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava'
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara per a aquest dimarts vinent, 20...
15/05/2025 - La Cambra de Palamós fa demà una jornada de ciberseguretat
La Cambra de Comerç de Palamós celebrarà demà al matí la jornada tècnica 'La ciberseguretat...