El Palamós CF preveu més costos per la Superlliga Catalana

07/06/2023 Esports - Jordi Rodríguez


El president del Palamós Club de Futbol, Toni Heras.

El president del Palamós Club de Futbol, Toni Heras.

Ja és sabut que el Palamós Club de Futbol ha tancat la temporada assegurant la seva participació a la Superlliga Catalana, la nova competició que s'estrenarà la temporada vinent. La junta directiva del Degà, pendent encara que la Federació Catalana defineixi el marc exacte que regirà la competició, ja té clar que en el seu balanç de comptes la columna de les despeses incrementarà el seu import.

Els palamosins han celebrat de valent el pas endavant que suposa haver entrat a la Superlliga. Compten, però, que aquesta categoria nova els suposarà un sobrecost en desplaçaments, i també un esforç econòmic per fer una plantilla el més competitiva possible. El repte està damunt la taula i el club vol ser ambiciós, però sempre tocant de peus a terra. Toni Heras, president del Palamós Club de Futbol, ho ha explicat així a aquesta emissora.



El Palamós calcula que dels 120.000 euros del pressupost d'aquesta temporada que ara s'ha acabat, es podria passar a 140.000 la que ve, bo i que els números encara no estan tancats. La gestió econòmica de l'entitat és sostenible, i així ha de continuar. Toni Heras.



La junta del Palamós espera que la bona imatge que ha donat l'equip, sobretot en la segona volta de la lliga, i l'efecte crida que això ha tingut en l'afició, es podran rendibilitzar en forma de més col·laboracions econòmiques i també amb un increment del nombre d'abonats. En la campanya 2022-2023 han estat uns 500. La directiva presidida per Toni Heras espera convocar assemblea de socis al juliol, i encara no ha decidit si s'apujarà o no el preu dels abonaments.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...