01/06/2023 Cultura - Jordi Rodríguez
'Biblioteques amb DO' és una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Generalitat.
Una edició especial de 'L'hora del conte' obre aquesta tarda el cicle 'Biblioteques amb DO', a la Biblioteca Municipal de Palamós. Un projecte que porta la cultura del vi a les biblioteques de Catalunya, a través dels recursos informatius sobre la cultura vitivinícola que ofereixen aquests equipaments, amb el suport d’un programa d’activitats culturals variades i per a tots els públics.
A Palamós, el cicle s'enceta a dos quarts de sis d'aquesta tarda amb 'Infants: cultiveu plantes i conreareu felicitat!'. Amb el conreu de la vinya com a rerefons introductori i a través de 3 relats literaris infantils, l'activitat mostrarà com els nens i nenes protagonistes cultiven no només plantes sinó valors importants com la companyonia, el respecte o l'ecologia. La sessió de 'L'hora del conte' va a càrrec d'Esther Peñarrubia i està recomanada per a infants a partir dels 3 anys. Convé que reserveu plaça al telèfon 972 60 07 08 o al correu electrònic biblioteca@palamos.cat.
'Biblioteques amb DO' programarà vàries activitats més a Palamós en les properes setmanes, totes elles vinculant el vi i el cinema. El dia 7 de juny, per exemple, arribarà 'Vinèfils', la projecció d'una tria d'escenes cinematogràfiques on el vi és protagonista. El 12 de juny s'ha programat 'Cinema i vi. Una història d'amor secreta', maridant 3 vins de la DO Empordà amb una selecció de pel·lícules. Finalment, durant tot el mes de juny la Biblioteca Lluís Barceló i Bou fa una exposició de llibres sobre el món del vi i el cinema.
'Biblioteques amb DO' arriba aquest any a l'onzena edició. Va néixer aplegant 25 biblioteques d'arreu del país, i ara ja en són unes 70.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...