30/05/2023 Esports - Jordi Rodríguez
Sergio Garcia, al costat del director esportiu del Palamós. (Foto: Palamós CF).
Acabada la competició de lliga i consumat l'ascens a la Superlliga Catalana, el Palamós Club de Futbol ja treballa per configurar la plantilla de la temporada vinent. Els palamosins jugaran en una categoria més competitiva i ho volen fer amb el màxim possible de garanties. Un grup que, en qualsevol cas, continuarà sota la direcció del tècnic Àlex Redondo, que ja va confirmar fa unes setmanes la renovació del seu compromís.
Juntament amb ell també continua el director esportiu, Albert Déu, que ja està fent gestions per renovar contractes o, si és el cas, firmar incorporacions noves. Ho explicava aquest dissabte passat durant la festa que es va desfermar en acabar el partit contra el Mataró.
I el primer pas ja s'ha donat. El Palamós ha anunciat la renovació de contracte del veterà Sergio Garcia, ara recuperant-se d'una lesió però disposat a donar guerra un any més. Escoltem-lo.
Sergio Garcia té 36 anys i aquesta que ve ja serà la seva novena temporada vestint la samarreta del Degà.
Totes les notícies:
24/03/2026 - L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya atén avui la ciutadania de Palamós
L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya fa avui una atenció presencial a la ciutadania de...
24/03/2026 - Torna a sortir a concurs públic el servei de grua municipal
Després que la licitació del contracte quedés deserta el novembre passat, l'Ajuntament de...
24/03/2026 - Ensenyament vol potenciar els tallers de català entre els alumnes de secundària
Mesos enrere ja us vam explicar que el Servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós ha...
24/03/2026 - L'Ajuntament negocia el retorn dels firaires a la Festa Major
L'Ajuntament de Palamós vol recuperar la fira d'atraccions de la Festa Major, i en aquest sentit...
24/03/2026 - Exposició col·lectiva d'artistes socis de Monalisi
L'Associació Monalisi Tot Art i Galeria de Palamós mostra fins al dia 4 d'abril una entrega nova...
Notícies relacionades: