26/05/2023 Política - Jordi Rodríguez
Vista aèria de la depuradora de Palamós,. (Foto: Consorci d'Aigües de la Costa Brava).
Potenciar la xarxa separativa d'aigües, la canalització de la riera Aubi, i l'ampliació i millora de la depuradora d'aigües residuals i el seu emissari. Aquesta és la trilogia d'actuacions que la què Esquerra Republicana de Catalunya Palamós i Sant Joan proposa per lluitar contra el risc d'inundacions al municipi.
La separació de xarxes s'ha posat en pràctica en les reformes urbanes integrals que s'han fet al Palmar o a l'Eixample. Això es continuarà fent, i es complementarà amb les millores a la depuradora. Lluís Puig, candidat a l'alcaldia de Palamós per Esquerra Republicana.
Per últim, la canalització de la riera Aubi compta ja amb una subvenció de la Generalitat per fer-la realitat en el proper mandat, apunten els republicans.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...