26/05/2023 Política - Jordi Rodríguez
Vista aèria de la depuradora de Palamós,. (Foto: Consorci d'Aigües de la Costa Brava).
Potenciar la xarxa separativa d'aigües, la canalització de la riera Aubi, i l'ampliació i millora de la depuradora d'aigües residuals i el seu emissari. Aquesta és la trilogia d'actuacions que la què Esquerra Republicana de Catalunya Palamós i Sant Joan proposa per lluitar contra el risc d'inundacions al municipi.
La separació de xarxes s'ha posat en pràctica en les reformes urbanes integrals que s'han fet al Palmar o a l'Eixample. Això es continuarà fent, i es complementarà amb les millores a la depuradora. Lluís Puig, candidat a l'alcaldia de Palamós per Esquerra Republicana.
Per últim, la canalització de la riera Aubi compta ja amb una subvenció de la Generalitat per fer-la realitat en el proper mandat, apunten els republicans.
Totes les notícies:
08/05/2026 - Serveis El Marella Explorer desembarca turisme britànic al port
Avui tenim escala de creuer al port de Palamós, la segona d'aquest mes de maig. Va a càrrec del...
08/05/2026 - Societat Jornada doble de donació de sang i plasma, la setmana que ve a Palamós
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants programaran aquesta setmana que...
08/05/2026 - Societat Preinscripcions obertes pels programes formatius del Pla de Transició al Treball
Des d'aquesta setmana està oberta la preinscripció als programes de formació i inserció del Pla...
08/05/2026 - Política L'ANC porta a Palamós la presentació del llibre d'Aleix Sarri 'Ànima de República'
Demà dissabte, l'Assemblea Nacional Catalana porta a la Biblioteca de Palamós un altre acte del...
08/05/2026 - Societat Més de 300 persones participaran aquest diumenge a la Festa de la Gent Gran
Palamós celebrarà aquest diumenge 10 de maig la seva Festa de la Gent Gran. L'activitat es durà...