10 medalles pel Patinatge Club Palamós en l'Open Promoció de Cassà

23/05/2023 Esports - Jordi Rodríguez


Patinadores del Patinatge Club Palamós, en l'Open de Cassà de la Selva del passat cap de setmana. (Foto: Patinatge Club Palamós).

Patinadores del Patinatge Club Palamós, en l'Open de Cassà de la Selva del passat cap de setmana. (Foto: Patinatge Club Palamós).

El Patinatge Club Palamós ha fet un molt bon paper en l'Open de Promoció nivells 1,2,3 i 4, que s'ha fet aquest cap de setmana passat a Cassà de la Selva. El club hi va presentar un total de 25 patinadores, que van obtenir 10 medalles. L'entitat palamosina ja n'havia recollit 11 en l'Open de Perelada, al març, i 18 en el de Salt, el mes passat, però en aquesta ocasió tant el nivell de les patinadores participants com el de l'exigència dels jutges van ser més grans.

En el nivell 3 van firmar medalla Arina Rachuk i Daniela Franco, amb dues segones places. Del nivell 2 destaca sobretot la primera plaça de Cala Miquel, les segones de Laia Garcia i Julia Barbé, i el tercer lloc del podi aconseguit per Roselyn Vargas. Finalment en el nivell 1, Gael Barnés i Ona Álvarez van guanyar les seves proves, Luna Vega va fer un segon lloc, i Margot Barnés i Ester Arrioja, dos tercers.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...