22/05/2023 Societat - Jordi Rodríguez
Personal del Centre de Programació Telefònica de SSIBE. (Foto: SSIBE).
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà assegura que la millor franja horària del dia per trucar al seu Centre de Programació Telefònica és la de tarda. Aquesta centraleta està disponible de dilluns a divendres de les 8 del matí a les 8 del vespre, i el 70 per cent de les 1.300 trucades que atén a diari, es produeixen entre les 8 i les 12, i especialment durant els primers dies de la setmana.
El número del Centre de Programació Telefònica és el 972 60 92 22. Les 10 professionals que l'atenen diàriament s'encarreguen de gestionar la programació de visites mèdiques, d'infermeria, o de proves diagnòstiques, o també la seva anul·lació si, pel motiu que sigui, l'usuari no hi podrà anar a l'hora que li havien programat.
La majoria de les trucades es concentren en les primeres hores del dia dels primers dies de la setmana. Per això a vegades se'n ressenteix l'accessibilitat i la capacitat de resposta. Per exemple, de les trucades que entren un dilluns només se'n poden respondre el 40%. Un percentatge que augmenta a mesura que avança la setmana fins arribar al 90% del divendres. Al llarg del dia, el volum de trucades també varia. Així, entre les 8 del matí i les 12 del migdia, es reben el 70% de les trucades de tot el dia. En canvi, de les 5 de la tarda a les 8 del vespre només es registren un 10% de totes les trucades diàries. A mesura que avancen la setmana i les hores del dia, el volum de trucades baixa i per tant és més probable que les línies no estiguin tant ocupades i es pugui respondre un percentatge més alt de trucades. Per això des de SSIBE recomanen, en la mesura del possible, realitzar les trucades durant aquestes hores.
Totes les notícies:
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...
12/12/2025 - 16a edició de 'La nit del talent', a benefici de 'Juntos X ELLOS'
El grup Els Cosinets presenta aquest diumenge al Teatre La Gorga la setzena edició de 'La nit del...