18/05/2023 Esports - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'un entrenament de judo al Dojo esportiu de Palamós. (Foto: Club de Judo Palamós).
Palamós es disposa a viure un autèntic 'Cap de setmana judoka'. Tot el dissabte i el diumenge al matí, el Club Judo Palamós serà l'amfitrió de diferents activitats que tindran com a eix central la celebració de la Copa d'Espanya de veterans, amb la presència de més d'un centenar de judokes de Catalunya, de la resta de l'Estat, i també internacionals. Prèviament hi haurà un entrenament federatiu, i la trobada es tancarà el diumenge amb el 'Judoxics', una activitat lúdica i esportiva infantil.
Tot plegat s'ha aconseguit després d'intenses gestions amb la Federació Catalana de Judo, i de posar en marxa un esforç logístic considerable per a un club petit com és el palamosí. La seva presidenta, Aurora Hernández, està convençuda, però, que tot l'esforç haurà valgut la pena. Ella creu que el club obtindrà un relleu i una visibilització que li anirà molt bé.
El primer episodi d'aquest 'Cap de setmana judoka' a Palamós arribarà el dissabte al matí. Totes les activitats es faran al Pavelló Municipal d'Esports, amb l'entrada gratuïta. A dos quarts de deu del matí arrencarà l'entrenament federatiu, que comptarà amb un centenar de participants de la categoria infantil a la sènior. En parlen Jordi Garcia, director esportiu del Club Judo Palamós, i la seva presidenta, Aurora Hernández.
El dissabte a la tarda, a partir de les 3, arrencarà motors la Copa d'Espanya de Veterans. Amb uns 120 participants de Catalunya, de la resta de comunitats espanyoles, i també de judokes internacionals. Jordi Garcia.
Aquest intens cap de setmana d'activitats s'acabarà el diumenge al matí amb el 'Judoxics'. Cap a 150 nens i nenes, d'entre 5 i 12 anys, faran una jornada de judo lúdic, que barrejarà esport i joc. El Club Judo Palamós té ara mateix uns 60 associats, i habitualment fa les seves activitats a l'espai Dojo, situat al costat dels camps de futbol de gespa artificial.
Totes les notícies:
22/06/2026 - Medi Ambient Crida a la prudència durant la revetlla pel risc d'incendi
Demà dimarts viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un bon...
22/06/2026 - Societat L'Ajuntament convoca les ajudes per fer front al pagament de l'IBI
L'Ajuntament de Palamós ha obert la convocatòria dels ajuts a persones amb escassa capacitat...
22/06/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa la penúltima escala de creuers del juny
El port de Palamós va completant les escales de creuer previstes per a aquest mes de juny, i que...
22/06/2026 - Medi Ambient Dipsalut controla dutxes i sorres a més de 80 platges de la Costa Brava
El Dipsalut, l'organisme de salut pública de la Diputació de Girona, reedita aquest any el seu...
22/06/2026 - Serveis 86 empreses i entitats gironines reben la certificació Biosphere de les cambres de comerç
Les cambres de comerç de Palamós i de Girona han fet el lliurament de les certificacions...